Monitoring

Telewizja

Nielsen Audience Measurement prowadzi monitoring prawie 220 stacji telewizyjnych w tym programów telewizyjnych oraz bloków reklamowych ze 120 stacji. 

Oferta obejmuje:

stały monitoring - nagrywanie na zamówienie klienta programów telewizyjnych lub reklam telewizyjnych reklamowych z wybranych branż, kategorii itp. w określonym przedziale czasowym.

zlecenia ad hoc - dotyczy zamówień indywidualnych - jednorazowe zamówienia reklam lub programów telewizyjnych.

system wczesnego ostrzegania - monitoring emisji nowych reklam we wszystkich kategoriach produktowych i powiadamianie o ich emisji w formie raportu subskrybenta w ciągu dwóch dni od pierwszej emisji reklamy w telewizji.

 

Internet

W grudniu 2013 roku Nielsen Audience Measurement poszerzył swoją ofertę o monitoring reklamy internetowej display. W naszej ofercie znajduje się ponad 300 portali i witryn, najważniejszych dla polskiego rynku reklamowego. Dostarczamy dane już następnego dnia po emisji. Dzięki dużej wydajności systemu udostępniamy dane o szacowanej liczbie wystąpień, ich wartości oraz kreacje reklam wraz ze zrzutami ekranowymi z monitorowanych stron. Symulacja zachowań realnych użytkowników (uwzględnienie wchodzenia z różnych przeglądarek, geotargetowanie, profile demograficzne) oraz uwzględnianie cappingu pozwalają nam monitorować większość reklam display pokazujących się w Internecie.

We sierpniu 2014 dotychczasowy monitoring reklamy internetowej display został rozszerzony o monitoring reklamy video wyświetlanej na portalu youtube.pl. Monitoringiem tym objęte są pre-rolle pomijalne i niepomijalne oraz reklamy inVideo. Jest to pierwszy projekt w skali globalnej, który umożliwia szacowanie aktywności reklamowej u tego wydawcy.

Z naszych danych skorzystały m.in. takie firmy jak Agora, ClickAd, Interactions, NC+, O2, Polsat Media, Puls Biznesu, Samsung, Wirtualna Polska.