Raport tygodniowy: 2019-01-06

Dane z okresu 2018.12.31 - 2019.01.06

Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+
(uniwers: 35 748 429, średnia wielkość próby: 4890).

Przeciętny Polak w wieku 4+ oglądał telewizję średnio 317 minut dziennie.

Top 10 - programy
Udziały procentowe typów programów w tygodniowych emisjach stacji telewizyjnych
TOP 20 Tygodniowe udziały stacji w oglądalności
Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory
Top 10 - brandy
TOP 20 Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na stacje


Top 10 - programy

 TYTUŁSTACJADATASTARTAMRx1000AMR%
1 SYLWESTER MARZEŃ Z DWÓJKĄ TVP2 20181231 19:58:07 5 505 15.52 %
2 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH - TURNIEJ CZTERECH SKOCZNI BISCHOFSHOFEN TVP1 20190106 16:58:31 4 946 13.82 %
3 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH /STUDIO SPORT/ TVP1 20190106 18:06:27 4 242 11.85 %
4 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH - TURNIEJ CZTERECH SKOCZNI GARMISCH-PARTENKIRCHEN TVP1 20190101 13:57:27 4 011 11.20 %
5 FAKTY TVN 20190102 19:00:06 3 738 10.44 %
6 KEVIN SAM W NOWYM JORKU /FILM USA/ Polsat 20190101 20:10:55 3 473 9.70 %
7 TELEEXPRESS TVP1 20190106 16:53:37 3 150 8.80 %
8 PROGNOZA POGODY TVP1 20190106 20:05:14 3 136 8.76 %
9 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 20190103 20:35:11 3 097 8.65 %
10 WŁĄCZ EMOCJE! Polsat 20190101 20:59:04 3 034 8.48 %

AMR % - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako odsetek wszystkich badanych osób ); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu; ten wskaźnik zwyczajowo służy jako odpowiedź na pytanie: jaka była widownia?

AMR x1000 - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu; ten wskaźnik zwyczajowo służy jako odpowiedź na pytanie: jaka była liczba widzów?

powrót


Udziały procentowe typów programów w tygodniowych emisjach stacji telewizyjnych

 TVP1TVP2PolsatTVN7TVNTV4TV PULSTele5
REKLAMA - TELESPRZEDAŻ 15.90 % 14.74 % 19.74 % 24.86 % 22.69 % 20.89 % 16.28 % 38.01 %
TEATR - FILM 50.82 % 41.51 % 45.01 % 54.29 % 38.25 % 51.47 % 74.44 % 39.09 %
PROGRAMY ROZRYWKOWE 8.82 % 11.66 % 9.65 % 13.93 % 16.80 % 8.35 % 0.65 % 8.43 %
PROGRAMY MUZYCZNE 0.74 % 14.47 % 7.54 % x 2.80 % 6.55 % x 7.63 %
PROGRAMY SPORTOWE 4.79 % 0.18 % 1.21 % x 0.23 % 1.44 % x x
PROGRAMY POLITYCZNE - EKONOMICZNE - GOSPODARCZE - SPOŁECZNE 5.44 % 0.23 % 3.94 % 1.66 % 2.67 % 1.26 % x x
PROGRAMY INFORMACYJNE 5.96 % 3.16 % 7.20 % 0.02 % 2.59 % 0.78 % 1.95 % 0.14 %
PROGRAMY ARTYSTYCZNE - KULTURALNE 0.47 % 10.13 % 1.20 % x 8.27 % 0.12 % x x
PROGRAMY EDUKACYJNE - NAUKOWE - PORADNIKOWE 2.14 % 0.90 % 0.44 % x 0.72 % 5.26 % 2.07 % 4.67 %
PROGRAMY RELIGIJNE 2.72 % 0.33 % x x x x x x
INNE PROGRAMY 2.19 % 2.68 % 4.07 % 5.24 % 4.99 % 3.88 % 4.61 % 2.02 %
TOTAL EMISJI HH:MM 165:42 164:55 168:00 167:57 166:44 168:00 167:59 168:00

powrót


TOP 20 Tygodniowe udziały stacji w oglądalności

 STACJASHR% 
1 TVP1 10.16 %
2 TVP2 9.57 %
3 Polsat 9.57 %
4 TVN 8.67 %
5 TVN24 3.61 %
6 TV4 3.31 %
7 TV PULS 3.19 %
8 TVN7 3.01 %
9 TVP INFO 2.89 %
10 TTV - Twoja Telewizja 2.31 %
11 Puls 2 1.96 %
12 TV6 1.59 %
13 Polsat2 1.40 %
14 TVP ABC 1.34 %
15 TVP Seriale 1.24 %
16 Eurosport 1 [Eurosport] 1.13 %
17 Stopklatka 1.09 %
18 Fokus TV 1.06 %
19 TVP Sport 1.01 %
20 Polsat News 1.00 %
  Inne 30.89 %

SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu; odpowiada na pytanie: jaki był udział w widowni telewizyjnej?

* - udział w rynku łączny TVP3 i wszystkich ośrodków regionalnych

powrót


Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory

SEKTORWYDATKIUDZIAŁ 
BUDOWNICTWO x x  
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI 8 016 210.00 zł 2.34 %
FINANSE 19 937 300.00 zł 5.83 %
INNE 827 963.50 zł 0.24 %
MARKETING 3 003 393.00 zł 0.88 %
MOTORYZACJA TRANSPORT 22 352 211.00 zł 6.54 %
ODZIEŻ OBUWIE 41 125.00 zł 0.01 %
PRODUKTY DLA DZIECI 4 313 365.50 zł 1.26 %
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT 2 490 554.00 zł 0.73 %
PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI 118 413 990.75 zł 34.62 %
PRZEMYSŁ x x  
ROLNICTWO OGRODNICTWO 1 440.00 zł 0 %
ROZRYWKA KULTURA 28 166 916.00 zł 8.24 %
SPRZEDAŻ 29 840 289.50 zł 8.72 %
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA 20 414 602.50 zł 5.97 %
TELEKOMUNIKACJA 34 865 215.50 zł 10.19 %
USŁUGI 5 150 687.10 zł 1.51 %
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA 5 386 485.00 zł 1.57 %
ŻYWNOŚĆ 38 812 082.25 zł 11.35 %
RAZEM 342 033 830.60 zł    

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

powrót


Top 10 - brandy

 BRANDWYDATKIUDZIAŁ 
1 PLUS 7 443 650 zł 2.18 %
2 MEDIA EXPERT 6 068 235 zł 1.77 %
3 PLAY 5 623 180 zł 1.64 %
4 MBANK 4 507 120 zł 1.32 %
5 LIDL 4 448 080 zł 1.3 %
6 IBUM 4 409 380 zł 1.29 %
7 T-MOBILE 4 209 989 zł 1.23 %
8 VICKS 3 929 800 zł 1.15 %
9 NESTLE 3 625 146 zł 1.06 %
10 IBUPROM 3 325 570 zł 0.97 %

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

powrót


TOP 20 Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na stacje

 STACJAWYDATKIUDZIAŁ 
1 Polsat 43 537 565.00 zł 12.73 %
2 TVN 20 835 665.00 zł 6.09 %
3 TVP1 15 324 335.00 zł 4.48 %
4 TVP2 12 609 210.00 zł 3.69 %
5 TV4 8 717 052.50 zł 2.55 %
6 Stopklatka 7 843 780.00 zł 2.29 %
7 TVN24 6 737 891.50 zł 1.97 %
8 TV PULS 6 454 555.00 zł 1.89 %
9 TVN7 6 198 207.50 zł 1.81 %
10 AXN 5 586 417.50 zł 1.63 %
11 TTV - Twoja Telewizja 5 231 684.50 zł 1.53 %
12 Puls 2 4 774 472.00 zł 1.40 %
13 4FUN.TV [4fun.tv] 4 593 440.00 zł 1.34 %
14 TV6 4 537 797.50 zł 1.33 %
15 TVP ABC 4 488 630.50 zł 1.31 %
16 Polsat2 4 068 360.00 zł 1.19 %
17 TVN Style 3 564 805.50 zł 1.04 %
18 Zoom TV 3 553 910.00 zł 1.04 %
19 Comedy Central 3 530 953.00 zł 1.03 %
20 4FUN DANCE [4FUN FIT&DANCE] 3 467 560.00 zł 1.01 %
  RAZEM 342 033 830.60 zł    

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

* - wydatki obejmują jedynie wspólne pasmo stacji regionalnych

powrót