Raport tygodniowy: 2018-10-21

Dane z okresu 2018.10.15 - 2018.10.21

Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+
(uniwers: 35 475 000, średnia wielkość próby: 4815).

Przeciętny Polak w wieku 4+ oglądał telewizję średnio 249 minut dziennie.

Top 10 - programy
Udziały procentowe typów programów w tygodniowych emisjach stacji telewizyjnych
TOP 20 Tygodniowe udziały stacji w oglądalności
Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory
Top 10 - brandy
TOP 20 Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na stacje


Top 10 - programy

 TYTUŁSTACJADATASTARTAMRx1000AMR%
1 M JAK MIŁOŚĆ TVP2 20181015 20:55:11 5 568 15.70 %
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 20181017 20:55:07 3 615 10.19 %
3 ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./ TVP1 20181021 21:36:33 3 572 10.07 %
4 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 20181015 21:48:37 3 212 9.06 %
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 20181016 20:10:08 3 159 8.90 %
6 FAKTY TVN 20181017 19:00:06 3 135 8.84 %
7 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 20181018 20:35:09 2 939 8.28 %
8 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 20181020 20:01:00 2 933 8.27 %
9 SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ TVP1 20181018 21:34:02 2 751 7.75 %
10 MILIONERZY/TELETURNIEJ/ TVN 20181018 20:58:28 2 682 7.56 %

AMR % - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako odsetek wszystkich badanych osób ); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu; ten wskaźnik zwyczajowo służy jako odpowiedź na pytanie: jaka była widownia?

AMR x1000 - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu; ten wskaźnik zwyczajowo służy jako odpowiedź na pytanie: jaka była liczba widzów?

powrót


Udziały procentowe typów programów w tygodniowych emisjach stacji telewizyjnych

 TVP1TVP2PolsatTVN7TVNTV4TV PULSTele5
REKLAMA - TELESPRZEDAŻ 19.07 % 17.39 % 22.96 % 27.33 % 27.19 % 22.21 % 20.82 % 40.62 %
TEATR - FILM 46.24 % 48.66 % 41.23 % 52.30 % 32.41 % 48.37 % 69.69 % 36.81 %
PROGRAMY ROZRYWKOWE 9.22 % 12.76 % 13.98 % 14.37 % 20.34 % 11.62 % 1.72 % 7.84 %
PROGRAMY MUZYCZNE 1.26 % x 2.82 % x 0.18 % 5.85 % x 6.71 %
PROGRAMY SPORTOWE 1.13 % 0.18 % 2.38 % x 0.23 % 2.01 % x x
PROGRAMY POLITYCZNE - EKONOMICZNE - GOSPODARCZE - SPOŁECZNE 7.87 % 1.70 % 4.23 % 2.13 % 3.40 % 0.49 % x x
PROGRAMY INFORMACYJNE 8.02 % 4.81 % 8.61 % 0.02 % 2.38 % 1.06 % 2.24 % 0.61 %
PROGRAMY ARTYSTYCZNE - KULTURALNE 0.54 % 10.72 % 0.09 % x 9.32 % 0.28 % 0.47 % x
PROGRAMY EDUKACYJNE - NAUKOWE - PORADNIKOWE 3.44 % 0.55 % 0.36 % x 0.64 % 4.19 % 0.68 % 5.12 %
PROGRAMY RELIGIJNE 1.28 % 0.76 % x x x x x x
INNE PROGRAMY 1.91 % 2.46 % 3.34 % 3.86 % 3.91 % 3.92 % 4.39 % 2.29 %
TOTAL EMISJI HH:MM 166:00 164:14 163:18 167:54 166:52 162:59 167:52 168:00

powrót


TOP 20 Tygodniowe udziały stacji w oglądalności

 STACJASHR% 
1 TVN 10.73 %
2 Polsat 10.09 %
3 TVP2 8.48 %
4 TVP1 8.44 %
5 TV4 4.51 %
6 TVN24 4.49 %
7 TV PULS 3.64 %
8 TVP INFO 3.44 %
9 TVN7 3.38 %
10 TTV - Twoja Telewizja 2.07 %
11 Puls 2 1.92 %
12 TV6 1.43 %
13 TVP ABC 1.42 %
14 TVP Seriale 1.42 %
15 Polsat2 1.41 %
16 Polsat News 1.14 %
17 Stopklatka 0.99 %
18 TVP3 [TVP Regionalna] 0.90 %
19 Super Polsat [Polsat Sport News] 0.88 %
20 Fokus TV 0.86 %
  Inne 28.36 %

SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu; odpowiada na pytanie: jaki był udział w widowni telewizyjnej?

* - udział w rynku łączny TVP3 i wszystkich ośrodków regionalnych

powrót


Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory

SEKTORWYDATKIUDZIAŁ 
BUDOWNICTWO 1 484 295.50 zł 0.24 %
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI 11 980 486.50 zł 1.9 %
FINANSE 43 311 228.50 zł 6.88 %
INNE 1 357 077.00 zł 0.22 %
MARKETING 6 802 510.50 zł 1.08 %
MOTORYZACJA TRANSPORT 37 794 367.00 zł 6.01 %
ODZIEŻ OBUWIE 10 260 564.00 zł 1.63 %
PRODUKTY DLA DZIECI 30 122 071.50 zł 4.79 %
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT 2 035 318.00 zł 0.32 %
PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI 146 351 388.50 zł 23.26 %
PRZEMYSŁ 1 323 300.00 zł 0.21 %
ROLNICTWO OGRODNICTWO 3 282 946.00 zł 0.52 %
ROZRYWKA KULTURA 24 208 043.00 zł 3.85 %
SPRZEDAŻ 61 222 605.50 zł 9.73 %
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA 31 613 466.50 zł 5.02 %
TELEKOMUNIKACJA 59 717 052.50 zł 9.49 %
USŁUGI 8 272 865.20 zł 1.31 %
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA 18 756 954.00 zł 2.98 %
ŻYWNOŚĆ 129 316 772.00 zł 20.55 %
RAZEM 629 213 311.70 zł    

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

powrót


Top 10 - brandy

 BRANDWYDATKIUDZIAŁ 
1 LIDL 12 003 720 zł 1.91 %
2 T-MOBILE 10 116 394 zł 1.61 %
3 PLAY 8 971 490 zł 1.43 %
4 BIEDRONKA 7 628 805 zł 1.21 %
5 CALZEDONIA 7 418 632 zł 1.18 %
6 PLUS 6 824 240 zł 1.08 %
7 IBUPROM 6 517 480 zł 1.04 %
8 ORANGE 6 206 889 zł 0.99 %
9 LUBELLA 5 246 152 zł 0.83 %
10 AGATA MEBLE 5 111 508 zł 0.81 %

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

powrót


TOP 20 Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na stacje

 STACJAWYDATKIUDZIAŁ 
1 Polsat 97 249 300.00 zł 15.46 %
2 TVN 76 340 550.00 zł 12.13 %
3 TVP2 33 967 215.00 zł 5.40 %
4 TVP1 23 695 625.00 zł 3.77 %
5 TV4 13 303 605.00 zł 2.11 %
6 Nickelodeon 11 297 861.00 zł 1.80 %
7 TVN24 11 030 927.00 zł 1.75 %
8 TV PULS 10 985 122.50 zł 1.75 %
9 TVN7 10 812 473.00 zł 1.72 %
10 Stopklatka 10 351 595.00 zł 1.65 %
11 TTV - Twoja Telewizja 8 889 264.00 zł 1.41 %
12 TVP ABC 8 312 207.50 zł 1.32 %
13 AXN 8 224 554.50 zł 1.31 %
14 Puls 2 8 183 293.00 zł 1.30 %
15 4FUN.TV [4fun.tv] 8 098 480.00 zł 1.29 %
16 Disney Junior [Playhouse Disney] 7 606 689.50 zł 1.21 %
17 TVP Seriale 7 275 970.00 zł 1.16 %
18 Polsat2 6 866 677.50 zł 1.09 %
19 TV6 6 487 152.50 zł 1.03 %
20 Nick Jr 6 074 294.50 zł 0.97 %
  RAZEM 629 213 311.70 zł    

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

* - wydatki obejmują jedynie wspólne pasmo stacji regionalnych

powrót