Raport tygodniowy: 2018-10-07

Dane z okresu 2018.10.01 - 2018.10.07

Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+
(uniwers: 35 475 000, średnia wielkość próby: 4855).

Przeciętny Polak w wieku 4+ oglądał telewizję średnio 247 minut dziennie.

Top 10 - programy
Udziały procentowe typów programów w tygodniowych emisjach stacji telewizyjnych
TOP 20 Tygodniowe udziały stacji w oglądalności
Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory
Top 10 - brandy
TOP 20 Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na stacje


Top 10 - programy

 TYTUŁSTACJADATASTARTAMRx1000AMR%
1 M JAK MIŁOŚĆ TVP2 20181001 20:55:10 5 682 16.02 %
2 ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./ TVP1 20181007 21:18:19 3 906 11.01 %
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 20181003 20:50:06 3 587 10.11 %
4 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 20181001 20:10:06 3 411 9.62 %
5 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 20181001 21:49:05 3 356 9.46 %
6 FAKTY TVN 20181003 19:00:06 3 286 9.26 %
7 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 20181006 20:00:14 2 960 8.34 %
8 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 20181004 20:35:03 2 849 8.03 %
9 SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ TVP1 20181004 21:33:06 2 823 7.96 %
10 KULISY SERIALU BARWY SZCZĘŚCIA TVP2 20181001 20:42:57 2 560 7.22 %

AMR % - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako odsetek wszystkich badanych osób ); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu; ten wskaźnik zwyczajowo służy jako odpowiedź na pytanie: jaka była widownia?

AMR x1000 - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu; ten wskaźnik zwyczajowo służy jako odpowiedź na pytanie: jaka była liczba widzów?

powrót


Udziały procentowe typów programów w tygodniowych emisjach stacji telewizyjnych

 TVP1TVP2PolsatTVN7TVNTV4TV PULSTele5
REKLAMA - TELESPRZEDAŻ 19.63 % 17.09 % 22.09 % 27.11 % 26.31 % 21.47 % 20.87 % 40.19 %
TEATR - FILM 44.31 % 48.87 % 40.14 % 51.67 % 30.80 % 47.56 % 70.80 % 37.39 %
PROGRAMY ROZRYWKOWE 9.39 % 14.51 % 14.36 % 14.94 % 20.93 % 11.19 % 0.90 % 8.59 %
PROGRAMY MUZYCZNE 1.18 % 0.50 % 2.77 % x 0.36 % 6.55 % x 7.14 %
PROGRAMY SPORTOWE 2.68 % 0.19 % 3.22 % x 0.23 % 2.20 % x x
PROGRAMY POLITYCZNE - EKONOMICZNE - GOSPODARCZE - SPOŁECZNE 6.51 % 0.80 % 4.07 % 2.12 % 3.56 % 0.96 % x x
PROGRAMY INFORMACYJNE 8.62 % 4.62 % 8.27 % 0.02 % 2.36 % 1.29 % 2.19 % 0.47 %
PROGRAMY ARTYSTYCZNE - KULTURALNE 1.52 % 10.12 % 0.55 % x 10.29 % 0.17 % x x
PROGRAMY EDUKACYJNE - NAUKOWE - PORADNIKOWE 2.54 % 0.29 % 0.22 % x 0.65 % 3.95 % 0.92 % 3.32 %
PROGRAMY RELIGIJNE 1.30 % 0.50 % x x x x x x
INNE PROGRAMY 2.32 % 2.52 % 4.33 % 4.14 % 4.52 % 4.66 % 4.32 % 2.91 %
TOTAL EMISJI HH:MM 164:02 164:10 168:00 168:00 166:09 168:00 167:57 168:00

powrót


TOP 20 Tygodniowe udziały stacji w oglądalności

 STACJASHR% 
1 Polsat 10.79 %
2 TVN 10.38 %
3 TVP2 9.14 %
4 TVP1 8.33 %
5 TV4 4.64 %
6 TVN24 4.35 %
7 TV PULS 3.60 %
8 TVP INFO 3.45 %
9 TVN7 3.24 %
10 TTV - Twoja Telewizja 2.11 %
11 Puls 2 1.78 %
12 Polsat2 1.51 %
13 TV6 1.46 %
14 TVP ABC 1.45 %
15 TVP Seriale 1.29 %
16 Polsat News 1.01 %
17 Stopklatka 0.95 %
18 TVP3 [TVP Regionalna] 0.85 %
19 Fokus TV 0.84 %
20 Polsat Play 0.69 %
  Inne 28.14 %

SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu; odpowiada na pytanie: jaki był udział w widowni telewizyjnej?

* - udział w rynku łączny TVP3 i wszystkich ośrodków regionalnych

powrót


Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory

SEKTORWYDATKIUDZIAŁ 
BUDOWNICTWO 3 820 276.00 zł 0.61 %
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI 19 786 589.50 zł 3.17 %
FINANSE 52 915 471.00 zł 8.47 %
INNE 266 292.50 zł 0.04 %
MARKETING 2 789 703.00 zł 0.45 %
MOTORYZACJA TRANSPORT 22 821 950.50 zł 3.66 %
ODZIEŻ OBUWIE 7 045 637.50 zł 1.13 %
PRODUKTY DLA DZIECI 19 736 958.00 zł 3.16 %
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT 2 253 334.00 zł 0.36 %
PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI 119 832 650.50 zł 19.19 %
PRZEMYSŁ 1 780 660.00 zł 0.29 %
ROLNICTWO OGRODNICTWO 2 928 961.00 zł 0.47 %
ROZRYWKA KULTURA 44 327 901.50 zł 7.1 %
SPRZEDAŻ 78 783 867.70 zł 12.62 %
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA 40 933 203.00 zł 6.56 %
TELEKOMUNIKACJA 60 635 303.00 zł 9.71 %
USŁUGI 11 125 932.00 zł 1.78 %
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA 17 087 991.00 zł 2.74 %
ŻYWNOŚĆ 115 512 755.00 zł 18.5 %
RAZEM 624 385 436.70 zł    

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

powrót


Top 10 - brandy

 BRANDWYDATKIUDZIAŁ 
1 LIDL 15 036 773 zł 2.41 %
2 BIEDRONKA 13 384 849 zł 2.14 %
3 T-MOBILE 12 772 484 zł 2.05 %
4 PLAY 11 768 596 zł 1.88 %
5 PLUS 10 995 778 zł 1.76 %
6 IBUPROM 8 441 540 zł 1.35 %
7 PKO BP 7 433 934 zł 1.19 %
8 ORANGE 7 275 224 zł 1.17 %
9 SANTANDER BANK POLSKA 7 040 415 zł 1.13 %
10 WINIARY 6 146 370 zł 0.98 %

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

powrót


TOP 20 Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na stacje

 STACJAWYDATKIUDZIAŁ 
1 Polsat 99 735 420.00 zł 15.97 %
2 TVN 76 027 910.00 zł 12.18 %
3 TVP2 33 650 859.00 zł 5.39 %
4 TVP1 24 633 813.00 zł 3.95 %
5 TV4 13 237 412.50 zł 2.12 %
6 TVN24 10 859 056.00 zł 1.74 %
7 TV PULS 10 851 745.00 zł 1.74 %
8 Nickelodeon 10 627 641.00 zł 1.70 %
9 TVN7 10 551 570.50 zł 1.69 %
10 Stopklatka 9 738 685.00 zł 1.56 %
11 TTV - Twoja Telewizja 8 734 810.50 zł 1.40 %
12 AXN 8 328 666.00 zł 1.33 %
13 Puls 2 8 303 996.00 zł 1.33 %
14 TVP ABC 8 137 669.10 zł 1.30 %
15 4FUN.TV [4fun.tv] 7 871 810.00 zł 1.26 %
16 TVP Seriale 7 108 228.00 zł 1.14 %
17 Polsat2 6 587 017.50 zł 1.05 %
18 Disney Junior [Playhouse Disney] 6 496 442.50 zł 1.04 %
19 Nick Jr 6 346 204.50 zł 1.02 %
20 TV6 6 208 665.00 zł 0.99 %
  RAZEM 624 385 436.70 zł    

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

* - wydatki obejmują jedynie wspólne pasmo stacji regionalnych

powrót