Raport tygodniowy: 2018-07-01

Dane z okresu 2018.06.25 - 2018.07.01

Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+
(uniwers: 35 475 000, średnia wielkość próby: 4762).

Przeciętny Polak w wieku 4+ oglądał telewizję średnio 247 minut dziennie.

Top 10 - programy
Udziały procentowe typów programów w tygodniowych emisjach stacji telewizyjnych
TOP 20 Tygodniowe udziały stacji w oglądalności
Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory
Top 10 - brandy
TOP 20 Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na stacje


Top 10 - programy

 TYTUŁSTACJADATASTARTAMRx1000AMR%
1 MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ - ROSJA 2018 /TRANSMISJA/ - JAPONIA - POLSKA TVP1 20180628 15:51:02 7 669 21.62 %
2 MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ - ROSJA 2018 /STUDIO/ TVP1 20180628 16:50:56 6 542 18.44 %
3 MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ - ROSJA 2018 /TRANSMISJA/ - CHORWACJA - DANIA TVP1 20180701 19:50:36 4 632 13.06 %
4 MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ - ROSJA 2018 /TRANSMISJA/ - URUGWAJ - PORTUGALIA TVP1 20180630 19:50:41 4 114 11.60 %
5 MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ - ROSJA 2018 /STUDIO/ TVP2 20180701 17:52:32 4 027 11.35 %
6 MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ - ROSJA 2018 /TRANSMISJA/ - HISZPANIA - ROSJA TVP2 20180701 15:49:23 3 867 10.90 %
7 MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ - ROSJA 2018 /TRANSMISJA/ - ANGLIA - BELGIA TVP1 20180628 19:53:18 3 330 9.39 %
8 MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ - ROSJA 2018 /TRANSMISJA/ - NIGERIA - ARGENTYNA TVP1 20180626 19:53:36 3 265 9.20 %
9 MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ - ROSJA 2018 /TRANSMISJA/ - SERBIA - BRAZYLIA TVP1 20180627 19:53:18 3 233 9.11 %
10 FAKTY TVN 20180625 19:00:06 2 729 7.69 %

AMR % - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako odsetek wszystkich badanych osób ); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu; ten wskaźnik zwyczajowo służy jako odpowiedź na pytanie: jaka była widownia?

AMR x1000 - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu; ten wskaźnik zwyczajowo służy jako odpowiedź na pytanie: jaka była liczba widzów?

powrót


Udziały procentowe typów programów w tygodniowych emisjach stacji telewizyjnych

 TVP1TVP2PolsatTVN7TVNTV4TV PULSTele5
REKLAMA - TELESPRZEDAŻ 17.54 % 15.09 % 21.95 % 26.89 % 27.19 % 21.43 % 20.80 % 43.97 %
TEATR - FILM 37.35 % 37.68 % 49.90 % 49.80 % 39.76 % 58.26 % 68.63 % 38.15 %
PROGRAMY ROZRYWKOWE 2.20 % 8.39 % 9.54 % 15.55 % 20.90 % 0.44 % x 10.82 %
PROGRAMY MUZYCZNE 1.73 % 1.27 % 3.15 % 1.19 % x 6.55 % x 3.21 %
PROGRAMY SPORTOWE 21.29 % 21.77 % 1.29 % x 0.22 % 1.44 % x x
PROGRAMY POLITYCZNE - EKONOMICZNE - GOSPODARCZE - SPOŁECZNE 5.24 % 0.22 % 1.91 % 2.15 % 3.14 % 1.65 % x x
PROGRAMY INFORMACYJNE 7.79 % 2.12 % 6.79 % 0.02 % 2.39 % 0.17 % 2.99 % 0.36 %
PROGRAMY ARTYSTYCZNE - KULTURALNE 0.98 % 10.09 % 0.07 % x 0.37 % 0.13 % 3.56 % x
PROGRAMY EDUKACYJNE - NAUKOWE - PORADNIKOWE 1.74 % 0.34 % 0.43 % x 0.65 % 4.74 % 0.46 % 2.09 %
PROGRAMY RELIGIJNE 1.46 % 0.58 % x x x x x x
INNE PROGRAMY 2.68 % 2.45 % 4.96 % 4.40 % 5.39 % 5.19 % 3.56 % 1.40 %
TOTAL EMISJI HH:MM 162:01 161:37 168:00 167:58 165:52 168:00 168:00 168:00

powrót


TOP 20 Tygodniowe udziały stacji w oglądalności

 STACJASHR% 
1 TVP1 12.79 %
2 Polsat 9.32 %
3 TVN 8.27 %
4 TVP2 7.23 %
5 TV4 3.95 %
6 TVP Sport 3.95 %
7 TVN24 3.93 %
8 TV PULS 3.27 %
9 TVN7 3.26 %
10 TVP INFO 2.82 %
11 TTV - Twoja Telewizja 2.16 %
12 Puls 2 1.89 %
13 Polsat2 1.62 %
14 TV6 1.47 %
15 TVP Seriale 1.39 %
16 TVP ABC 1.38 %
17 Polsat News 1.09 %
18 TVP3 [TVP Regionalna] 1.00 %
19 Stopklatka 0.97 %
20 Super Polsat [Polsat Sport News] 0.95 %
  Inne 27.29 %

SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu; odpowiada na pytanie: jaki był udział w widowni telewizyjnej?

* - udział w rynku łączny TVP3 i wszystkich ośrodków regionalnych

powrót


Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory

SEKTORWYDATKIUDZIAŁ 
BUDOWNICTWO 5 072 759.50 zł 1.05 %
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI 22 035 671.50 zł 4.57 %
FINANSE 38 484 626.00 zł 7.97 %
INNE 679 609.00 zł 0.14 %
MARKETING 3 604 229.50 zł 0.75 %
MOTORYZACJA TRANSPORT 22 888 062.00 zł 4.74 %
ODZIEŻ OBUWIE 1 518 277.00 zł 0.31 %
PRODUKTY DLA DZIECI 12 004 391.00 zł 2.49 %
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT 5 158 349.00 zł 1.07 %
PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI 60 195 621.50 zł 12.47 %
PRZEMYSŁ 66.00 zł 0 %
ROLNICTWO OGRODNICTWO 255 827.50 zł 0.05 %
ROZRYWKA KULTURA 14 780 721.00 zł 3.06 %
SPRZEDAŻ 65 440 374.50 zł 13.56 %
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA 40 713 935.00 zł 8.44 %
TELEKOMUNIKACJA 59 749 083.50 zł 12.38 %
USŁUGI 7 045 226.50 zł 1.46 %
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA 6 222 017.00 zł 1.29 %
ŻYWNOŚĆ 116 731 002.00 zł 24.19 %
RAZEM 482 579 849.00 zł    

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

powrót


Top 10 - brandy

 BRANDWYDATKIUDZIAŁ 
1 LIDL 11 877 630 zł 2.46 %
2 T-MOBILE 11 239 855 zł 2.33 %
3 PLUS 10 559 200 zł 2.19 %
4 MBANK 9 504 190 zł 1.97 %
5 BIEDRONKA 8 966 976 zł 1.86 %
6 PLAY 7 201 355 zł 1.49 %
7 ORANGE 6 657 167 zł 1.38 %
8 SKODA 6 561 035 zł 1.36 %
9 CASTORAMA 5 382 245 zł 1.12 %
10 NIVEA 5 055 173 zł 1.05 %

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

powrót


TOP 20 Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na stacje

 STACJAWYDATKIUDZIAŁ 
1 Polsat 66 799 715.00 zł 13.84 %
2 TVN 47 271 305.00 zł 9.80 %
3 TVP1 39 139 720.00 zł 8.11 %
4 TVP2 17 934 812.00 zł 3.72 %
5 TV4 9 672 240.00 zł 2.00 %
6 TV PULS 8 630 597.50 zł 1.79 %
7 TVN7 8 482 639.00 zł 1.76 %
8 TVN24 8 018 673.50 zł 1.66 %
9 Stopklatka 7 529 990.00 zł 1.56 %
10 4FUN.TV [4fun.tv] 6 975 690.00 zł 1.45 %
11 TTV - Twoja Telewizja 6 916 076.00 zł 1.43 %
12 AXN 6 847 214.50 zł 1.42 %
13 Puls 2 6 744 233.50 zł 1.40 %
14 TVP Seriale 5 431 334.50 zł 1.13 %
15 Nickelodeon 5 199 741.50 zł 1.08 %
16 4FUN DANCE [4FUN FIT&DANCE] 4 790 405.00 zł 0.99 %
17 4FUN GOLD HITS [4FUN HITS] 4 787 620.00 zł 0.99 %
18 Polsat2 4 780 780.00 zł 0.99 %
19 Nick Jr 4 703 276.50 zł 0.97 %
20 National Geographic 4 701 083.00 zł 0.97 %
  RAZEM 482 579 849.00 zł    

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

* - wydatki obejmują jedynie wspólne pasmo stacji regionalnych

powrót