Raport tygodniowy: 2018-02-04

Dane z okresu 2018.01.29 - 2018.02.04

Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+
(uniwers: 35 475 000, średnia wielkość próby: 4958).

Przeciętny Polak w wieku 4+ oglądał telewizję średnio 289 minut dziennie.

Top 10 - programy
Udziały procentowe typów programów w tygodniowych emisjach stacji telewizyjnych
TOP 20 Tygodniowe udziały stacji w oglądalności
Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory
Top 10 - brandy
TOP 20 Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na stacje


Top 10 - programy

 TYTUŁSTACJADATASTARTAMRx1000AMR%
1 M JAK MIŁOŚĆ TVP2 20180130 20:49:51 6 426 18.11 %
2 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH - WILLINGEN TVP1 20180203 15:59:17 5 048 14.23 %
3 TELEEXPRESS TVP1 20180203 17:05:19 4 704 13.26 %
4 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 20180131 20:43:33 4 000 11.27 %
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 20180130 20:09:47 3 970 11.19 %
6 FAKTY TVN 20180130 19:00:06 3 621 10.21 %
7 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 20180201 20:31:24 3 553 10.02 %
8 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 20180129 21:42:47 3 548 10.00 %
9 KULISY SERIALU BARWY SZCZĘŚCIA TVP2 20180129 20:42:26 3 183 8.97 %
10 NA DOBRE I NA ZŁE - KULISY SERIALU TVP2 20180130 20:41:49 3 167 8.93 %

AMR % - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako odsetek wszystkich badanych osób ); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu; ten wskaźnik zwyczajowo służy jako odpowiedź na pytanie: jaka była widownia?

AMR x1000 - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu; ten wskaźnik zwyczajowo służy jako odpowiedź na pytanie: jaka była liczba widzów?

powrót


Udziały procentowe typów programów w tygodniowych emisjach stacji telewizyjnych

 TVP1TVP2PolsatTVN7TVNTV4TV PULSTele5
REKLAMA - TELESPRZEDAŻ 18.89 % 19.11 % 21.59 % 26.72 % 26.78 % 21.29 % 20.87 % 55.28 %
TEATR - FILM 46.30 % 53.94 % 50.63 % 49.94 % 35.82 % 55.14 % 71.42 % 23.76 %
PROGRAMY ROZRYWKOWE 7.05 % 7.31 % 9.59 % 16.31 % 17.35 % 3.60 % 0.87 % 13.08 %
PROGRAMY MUZYCZNE 0.36 % 0.53 % 3.06 % x 0.31 % 6.55 % x 3.20 %
PROGRAMY SPORTOWE 4.18 % 0.43 % 1.36 % x 0.23 % 2.78 % x x
PROGRAMY POLITYCZNE - EKONOMICZNE - GOSPODARCZE - SPOŁECZNE 8.37 % 0.23 % 2.42 % 2.10 % 2.56 % 1.27 % x x
PROGRAMY INFORMACYJNE 8.13 % 5.18 % 6.54 % 0.02 % 2.60 % 0.69 % 2.23 % x
PROGRAMY ARTYSTYCZNE - KULTURALNE x 8.44 % x 0.18 % 9.67 % 0.32 % x x
PROGRAMY EDUKACYJNE - NAUKOWE - PORADNIKOWE 3.37 % 0.77 % 0.22 % x 0.70 % 3.50 % 1.14 % 2.72 %
PROGRAMY RELIGIJNE 1.23 % 1.04 % x x x x x x
INNE PROGRAMY 2.12 % 3.02 % 4.60 % 4.73 % 3.98 % 4.86 % 3.46 % 1.97 %
TOTAL EMISJI HH:MM 166:21 163:36 168:00 168:00 166:48 168:00 167:58 168:00

powrót


TOP 20 Tygodniowe udziały stacji w oglądalności

 STACJASHR% 
1 TVP1 10.86 %
2 Polsat 9.88 %
3 TVN 9.26 %
4 TVP2 8.78 %
5 TV4 4.10 %
6 TVP INFO 3.63 %
7 TVN24 3.63 %
8 TVN7 3.25 %
9 TV PULS 3.09 %
10 TTV - Twoja Telewizja 1.91 %
11 Puls 2 1.87 %
12 TVP ABC 1.55 %
13 Polsat2 1.53 %
14 TVP Seriale 1.52 %
15 TV6 1.33 %
16 Polsat News 1.05 %
17 TVP Rozrywka 0.98 %
18 Super Polsat [Polsat Sport News] 0.94 %
19 Fokus TV 0.90 %
20 Stopklatka 0.88 %
  Inne 29.06 %

SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu; odpowiada na pytanie: jaki był udział w widowni telewizyjnej?

* - udział w rynku łączny TVP3 i wszystkich ośrodków regionalnych

powrót


Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory

SEKTORWYDATKIUDZIAŁ 
BUDOWNICTWO 155 386.00 zł 0.04 %
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI 13 273 486.00 zł 3.39 %
FINANSE 29 645 681.50 zł 7.58 %
INNE 902 468.00 zł 0.23 %
MARKETING 1 479 586.00 zł 0.38 %
MOTORYZACJA TRANSPORT 14 662 494.00 zł 3.75 %
ODZIEŻ OBUWIE 1 776 146.00 zł 0.45 %
PRODUKTY DLA DZIECI 4 191 780.00 zł 1.07 %
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT 3 166 270.00 zł 0.81 %
PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI 121 443 063.00 zł 31.03 %
PRZEMYSŁ x x  
ROLNICTWO OGRODNICTWO 869 604.00 zł 0.22 %
ROZRYWKA KULTURA 14 403 939.00 zł 3.68 %
SPRZEDAŻ 35 122 935.00 zł 8.97 %
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA 28 424 619.50 zł 7.26 %
TELEKOMUNIKACJA 41 217 255.00 zł 10.53 %
USŁUGI 5 118 595.00 zł 1.31 %
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA 7 169 135.00 zł 1.83 %
ŻYWNOŚĆ 68 338 028.50 zł 17.46 %
RAZEM 391 360 471.50 zł    

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

powrót


Top 10 - brandy

 BRANDWYDATKIUDZIAŁ 
1 LIDL 8 778 067 zł 2.24 %
2 T-MOBILE 5 946 494 zł 1.52 %
3 PLUS 4 722 330 zł 1.21 %
4 WINIARY 4 495 435 zł 1.15 %
5 ORANGE 4 442 209 zł 1.14 %
6 PLAY 3 942 814 zł 1.01 %
7 NEONET 3 596 733 zł 0.92 %
8 ALIOR BANK 3 530 283 zł 0.9 %
9 CASTORAMA 3 403 650 zł 0.87 %
10 IBUPROM 3 367 940 zł 0.86 %

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

powrót


TOP 20 Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na stacje

 STACJAWYDATKIUDZIAŁ 
1 Polsat 51 923 245.00 zł 13.27 %
2 TVN 32 530 070.00 zł 8.31 %
3 TVP2 21 152 355.00 zł 5.40 %
4 TVP1 19 621 955.00 zł 5.01 %
5 TVN24 8 445 760.00 zł 2.16 %
6 TVN7 8 283 827.50 zł 2.12 %
7 TV4 8 195 925.00 zł 2.09 %
8 TTV - Twoja Telewizja 7 209 625.00 zł 1.84 %
9 TV PULS 6 913 985.00 zł 1.77 %
10 Stopklatka 6 461 285.00 zł 1.65 %
11 AXN 6 058 637.50 zł 1.55 %
12 4FUN.TV [4fun.tv] 5 905 615.00 zł 1.51 %
13 Puls 2 5 752 109.00 zł 1.47 %
14 Nickelodeon 5 584 286.50 zł 1.43 %
15 TVP Seriale 5 042 648.00 zł 1.29 %
16 TVP ABC 4 718 440.50 zł 1.21 %
17 Polsat2 4 547 520.00 zł 1.16 %
18 TV6 4 412 845.00 zł 1.13 %
19 TVN Style 4 257 503.50 zł 1.09 %
20 National Geographic 4 208 654.50 zł 1.08 %
  RAZEM 391 360 471.50 zł    

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

* - wydatki obejmują jedynie wspólne pasmo stacji regionalnych

powrót