Raport tygodniowy: 2018-01-07

Dane z okresu 2018.01.01 - 2018.01.07

Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+
(uniwers: 35 475 000, średnia wielkość próby: 4885).

Przeciętny Polak w wieku 4+ oglądał telewizję średnio 309 minut dziennie.

Top 10 - programy
Udziały procentowe typów programów w tygodniowych emisjach stacji telewizyjnych
TOP 20 Tygodniowe udziały stacji w oglądalności
Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory
Top 10 - brandy
TOP 20 Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na stacje


Top 10 - programy

 TYTUŁSTACJADATASTARTAMRx1000AMR%
1 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH - TURNIEJ CZTERECH SKOCZNI BISCHOFSHOFEN TVP1 20180106 16:59:37 7 284 20.53 %
2 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH /STUDIO SPORT/ TVP1 20180106 18:02:27 6 238 17.58 %
3 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH - TURNIEJ CZTERECH SKOCZNI GARMISCH-PARTENKIRCHEN TVP1 20180101 13:59:35 5 664 15.97 %
4 WIADOMOŚCI TVP1 20180106 19:30:10 4 509 12.71 %
5 TELEEXPRESS TVP1 20180101 17:00:07 3 843 10.83 %
6 KORONA KRÓLÓW /SER.HIST.POL/ TVP1 20180101 18:58:38 3 784 10.67 %
7 FAKTY TVN 20180102 19:00:05 3 640 10.26 %
8 JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 20180101 17:33:09 3 617 10.20 %
9 BIAŁO-CZERWONY TURNIEJ CZTERECH SKOCZNI /MAG.SPORT.POL./ TVP1 20180106 19:55:43 3 542 9.98 %
10 GALA MISTRZÓW SPORTU /RELACJA/ - CZ.2 Polsat 20180106 21:58:15 3 525 9.94 %

AMR % - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako odsetek wszystkich badanych osób ); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu; ten wskaźnik zwyczajowo służy jako odpowiedź na pytanie: jaka była widownia?

AMR x1000 - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu; ten wskaźnik zwyczajowo służy jako odpowiedź na pytanie: jaka była liczba widzów?

powrót


Udziały procentowe typów programów w tygodniowych emisjach stacji telewizyjnych

 TVP1TVP2PolsatTVN7TVNTV4TV PULSTele5
REKLAMA - TELESPRZEDAŻ 17.27 % 18.17 % 21.33 % 27.02 % 25.97 % 20.86 % 19.54 % 55.34 %
TEATR - FILM 46.94 % 48.22 % 51.00 % 51.94 % 40.79 % 57.10 % 69.59 % 25.58 %
PROGRAMY ROZRYWKOWE 5.59 % 13.35 % 7.99 % 14.60 % 14.68 % 3.31 % 3.97 % 11.61 %
PROGRAMY MUZYCZNE 0.77 % 3.05 % 4.38 % x x 6.56 % 0.69 % 3.45 %
PROGRAMY SPORTOWE 6.81 % 2.08 % 1.14 % x 0.22 % 3.06 % x x
PROGRAMY POLITYCZNE - EKONOMICZNE - GOSPODARCZE - SPOŁECZNE 6.77 % 0.22 % 2.08 % 1.66 % 2.77 % 0.94 % x x
PROGRAMY INFORMACYJNE 6.54 % 3.77 % 6.45 % 0.02 % 2.74 % 1.35 % 2.20 % x
PROGRAMY ARTYSTYCZNE - KULTURALNE 0.92 % 7.40 % 1.22 % x 8.10 % 0.24 % x x
PROGRAMY EDUKACYJNE - NAUKOWE - PORADNIKOWE 2.67 % 0.54 % 0.22 % x 0.76 % 2.21 % 1.14 % 2.11 %
PROGRAMY RELIGIJNE 3.64 % 0.31 % x x x x x x
INNE PROGRAMY 2.09 % 2.87 % 4.18 % 4.76 % 3.96 % 4.38 % 2.87 % 1.93 %
TOTAL EMISJI HH:MM 165:59 162:57 168:00 167:54 166:59 168:00 167:51 168:00

powrót


TOP 20 Tygodniowe udziały stacji w oglądalności

 STACJASHR% 
1 TVP1 12.43 %
2 Polsat 10.19 %
3 TVN 8.96 %
4 TVP2 7.99 %
5 TV4 3.89 %
6 TVN24 3.31 %
7 TV PULS 3.30 %
8 TVP INFO 3.26 %
9 TVN7 3.24 %
10 TTV - Twoja Telewizja 2.18 %
11 Puls 2 1.74 %
12 Polsat2 1.56 %
13 TV6 1.33 %
14 TVP Seriale 1.25 %
15 Eurosport 1 [Eurosport] 1.17 %
16 TVP ABC 1.17 %
17 TVP Rozrywka 1.16 %
18 Polsat News 0.97 %
19 Stopklatka 0.96 %
20 Fokus TV 0.92 %
  Inne 29.02 %

SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu; odpowiada na pytanie: jaki był udział w widowni telewizyjnej?

* - udział w rynku łączny TVP3 i wszystkich ośrodków regionalnych

powrót


Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory

SEKTORWYDATKIUDZIAŁ 
BUDOWNICTWO 180 500.00 zł 0.06 %
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI 5 664 321.00 zł 1.73 %
FINANSE 20 607 384.00 zł 6.29 %
INNE 896 362.50 zł 0.27 %
MARKETING 1 826 692.00 zł 0.56 %
MOTORYZACJA TRANSPORT 19 750 314.00 zł 6.02 %
ODZIEŻ OBUWIE 380 743.00 zł 0.12 %
PRODUKTY DLA DZIECI 4 043 053.00 zł 1.23 %
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT 1 534 226.00 zł 0.47 %
PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI 127 002 477.00 zł 38.74 %
PRZEMYSŁ x x  
ROLNICTWO OGRODNICTWO 2 170.00 zł 0 %
ROZRYWKA KULTURA 15 557 522.50 zł 4.75 %
SPRZEDAŻ 31 479 826.50 zł 9.6 %
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA 16 230 251.00 zł 4.95 %
TELEKOMUNIKACJA 34 419 360.00 zł 10.5 %
USŁUGI 9 063 727.00 zł 2.76 %
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA 8 512 941.50 zł 2.6 %
ŻYWNOŚĆ 30 678 997.00 zł 9.36 %
RAZEM 327 830 868.00 zł    

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

powrót


Top 10 - brandy

 BRANDWYDATKIUDZIAŁ 
1 LIDL 6 400 210 zł 1.95 %
2 MEDIA EXPERT 5 860 356 zł 1.79 %
3 CYFROWY POLSAT 5 553 640 zł 1.69 %
4 MBANK 4 571 868 zł 1.39 %
5 NEONET 4 115 790 zł 1.26 %
6 PLUS 3 941 600 zł 1.2 %
7 NESTLE 3 522 675 zł 1.07 %
8 APAP 3 204 210 zł 0.98 %
9 PLAY 3 184 830 zł 0.97 %
10 IBUPROM 2 854 600 zł 0.87 %

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

powrót


TOP 20 Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na stacje

 STACJAWYDATKIUDZIAŁ 
1 Polsat 41 523 460.00 zł 12.67 %
2 TVN 26 741 495.00 zł 8.16 %
3 TVP1 16 061 485.00 zł 4.90 %
4 TVP2 14 832 255.00 zł 4.52 %
5 TV4 7 553 917.50 zł 2.30 %
6 TVN24 7 226 991.00 zł 2.20 %
7 TVN7 7 023 176.50 zł 2.14 %
8 Stopklatka 6 123 810.00 zł 1.87 %
9 TTV - Twoja Telewizja 5 916 876.50 zł 1.80 %
10 TV PULS 5 650 795.00 zł 1.72 %
11 AXN 5 257 221.00 zł 1.60 %
12 4FUN.TV [4fun.tv] 5 065 670.00 zł 1.55 %
13 Puls 2 4 597 167.50 zł 1.40 %
14 TV6 4 046 935.00 zł 1.23 %
15 Polsat2 3 780 110.00 zł 1.15 %
16 TVP ABC 3 710 619.50 zł 1.13 %
17 Discovery 3 658 930.00 zł 1.12 %
18 National Geographic 3 613 856.50 zł 1.10 %
19 TVN Style 3 511 748.50 zł 1.07 %
20 4FUN GOLD HITS [4FUN HITS] 3 353 640.00 zł 1.02 %
  RAZEM 327 830 868.00 zł    

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

* - wydatki obejmują jedynie wspólne pasmo stacji regionalnych

powrót