Raport tygodniowy: 2017-10-08

Dane z okresu 2017.10.02 - 2017.10.08

Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+
(uniwers: 35 489 000, średnia wielkość próby: 4921).

Przeciętny Polak w wieku 4+ oglądał telewizję średnio 256 minut dziennie.

Top 10 - programy
Udziały procentowe typów programów w tygodniowych emisjach stacji telewizyjnych
TOP 20 Tygodniowe udziały stacji w oglądalności
Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory
Top 10 - brandy
TOP 20 Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na stacje


Top 10 - programy

 TYTUŁSTACJADATASTARTAMRx1000AMR%
1 ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA - MECZ PIŁKI NOŻNEJ - POLSKA - CZARNOGÓRA Polsat 20171008 17:50:16 8 496 23.94 %
2 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 20171002 20:49:19 5 810 16.37 %
3 ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA - MECZ PIŁKI NOŻNEJ - ARMENIA - POLSKA Polsat 20171005 17:50:01 5 328 15.01 %
4 ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ /STUDIO SPORT/ Polsat 20171008 20:10:37 4 602 12.97 %
5 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 20171004 20:47:07 4 121 11.61 %
6 ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./ TVP1 20171008 21:10:38 3 616 10.19 %
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 20171004 20:09:56 3 609 10.17 %
8 FAKTY TVN 20171003 19:00:05 3 193 9.00 %
9 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 20171007 20:01:34 3 052 8.60 %
10 W RYTMIE SERCA /SER.OBYCZ.POL./ Polsat 20171008 20:19:57 2 965 8.36 %

AMR % - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako odsetek wszystkich badanych osób ); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu; ten wskaźnik zwyczajowo służy jako odpowiedź na pytanie: jaka była widownia?

AMR x1000 - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu; ten wskaźnik zwyczajowo służy jako odpowiedź na pytanie: jaka była liczba widzów?

powrót


Udziały procentowe typów programów w tygodniowych emisjach stacji telewizyjnych

 TVP1TVP2PolsatTVN7TVNTV4TV PULSTele5
REKLAMA - TELESPRZEDAŻ 19.04 % 19.04 % 21.95 % 26.91 % 27.15 % 21.53 % 18.25 % 49.39 %
TEATR - FILM 46.55 % 50.03 % 42.92 % 50.55 % 33.17 % 50.85 % 66.24 % 26.99 %
PROGRAMY ROZRYWKOWE 7.91 % 9.86 % 14.64 % 15.99 % 18.24 % 7.98 % 3.88 % 11.03 %
PROGRAMY MUZYCZNE 0.84 % 0.53 % 3.12 % x x 6.55 % 0.37 % 5.97 %
PROGRAMY SPORTOWE 1.19 % 0.39 % 3.88 % x 0.22 % 3.01 % x x
PROGRAMY POLITYCZNE - EKONOMICZNE - GOSPODARCZE - SPOŁECZNE 7.94 % 0.98 % 2.71 % 2.11 % 3.85 % 1.05 % x x
PROGRAMY INFORMACYJNE 8.48 % 5.45 % 6.08 % 0.02 % 3.06 % 0.68 % 2.26 % x
PROGRAMY ARTYSTYCZNE - KULTURALNE x 9.38 % 0.01 % x 9.00 % 0.26 % 3.22 % x
PROGRAMY EDUKACYJNE - NAUKOWE - PORADNIKOWE 3.68 % 1.02 % 0.22 % x 0.75 % 3.51 % 2.52 % 1.96 %
PROGRAMY RELIGIJNE 2.32 % 0.52 % x x x x x x
INNE PROGRAMY 2.06 % 2.81 % 4.48 % 4.43 % 4.56 % 4.58 % 3.25 % 4.66 %
TOTAL EMISJI HH:MM 165:44 157:07 168:00 168:00 167:15 168:00 167:53 168:00

powrót


TOP 20 Tygodniowe udziały stacji w oglądalności

 STACJASHR% 
1 Polsat 13.31 %
2 TVN 10.76 %
3 TVP2 8.62 %
4 TVP1 8.32 %
5 TV4 4.13 %
6 TVP INFO 3.81 %
7 TVN24 3.79 %
8 TVN7 3.37 %
9 TV PULS 2.89 %
10 TTV - Twoja Telewizja 1.88 %
11 Puls 2 1.65 %
12 Polsat2 1.43 %
13 TVP Seriale 1.36 %
14 TVP ABC 1.28 %
15 TV6 1.25 %
16 Polsat News 1.04 %
17 TVP Rozrywka 0.96 %
18 Polsat Sport 0.91 %
19 Fokus TV 0.89 %
20 TVP3 [TVP Regionalna] 0.87 %
  Inne 27.48 %

SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu; odpowiada na pytanie: jaki był udział w widowni telewizyjnej?

* - udział w rynku łączny TVP3 i wszystkich ośrodków regionalnych

powrót


Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory

SEKTORWYDATKIUDZIAŁ 
BUDOWNICTWO 4 613 099.00 zł 0.77 %
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI 17 193 978.00 zł 2.86 %
FINANSE 41 333 453.50 zł 6.87 %
INNE 318 320.00 zł 0.05 %
MARKETING 6 864 464.00 zł 1.14 %
MOTORYZACJA TRANSPORT 30 174 178.50 zł 5.01 %
ODZIEŻ OBUWIE 6 087 693.50 zł 1.01 %
PRODUKTY DLA DZIECI 18 014 749.50 zł 2.99 %
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT 4 601 261.00 zł 0.76 %
PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI 133 010 858.50 zł 22.09 %
PRZEMYSŁ 2 528 760.00 zł 0.42 %
ROLNICTWO OGRODNICTWO 2 137 761.50 zł 0.36 %
ROZRYWKA KULTURA 28 879 745.50 zł 4.8 %
SPRZEDAŻ 71 293 760.00 zł 11.84 %
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA 37 958 701.50 zł 6.31 %
TELEKOMUNIKACJA 59 161 680.50 zł 9.83 %
USŁUGI 11 461 289.10 zł 1.9 %
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA 14 085 065.00 zł 2.34 %
ŻYWNOŚĆ 112 281 557.00 zł 18.65 %
RAZEM 602 000 375.60 zł    

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

powrót


Top 10 - brandy

 BRANDWYDATKIUDZIAŁ 
1 PLUS 18 411 030 zł 3.06 %
2 BIEDRONKA 11 579 318 zł 1.92 %
3 LIDL 9 297 658 zł 1.54 %
4 WINIARY 8 474 780 zł 1.41 %
5 BANK ZACHODNI WBK 6 179 480 zł 1.03 %
6 T-MOBILE 5 879 868 zł 0.98 %
7 PLAY 5 028 583 zł 0.84 %
8 DROGA DONIKAD 5 025 220 zł 0.83 %
9 MEDIA EXPERT 5 024 728 zł 0.83 %
10 ORANGE 4 672 820 zł 0.78 %

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

powrót


TOP 20 Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na stacje

 STACJAWYDATKIUDZIAŁ 
1 Polsat 102 106 960.00 zł 16.96 %
2 TVN 68 076 075.00 zł 11.31 %
3 TVP2 30 823 362.00 zł 5.12 %
4 TVP1 23 143 300.00 zł 3.84 %
5 TV4 20 053 260.00 zł 3.33 %
6 TVN7 12 041 718.50 zł 2.00 %
7 TVN24 11 166 274.50 zł 1.85 %
8 TV PULS 10 675 850.00 zł 1.77 %
9 Stopklatka 10 456 240.00 zł 1.74 %
10 TTV - Twoja Telewizja 8 709 080.50 zł 1.45 %
11 AXN 8 537 056.00 zł 1.42 %
12 Nickelodeon 8 197 117.00 zł 1.36 %
13 4FUN.TV [4fun.tv] 7 829 035.00 zł 1.30 %
14 Puls 2 6 998 996.50 zł 1.16 %
15 TVP Seriale 6 784 041.50 zł 1.13 %
16 TV6 6 458 250.00 zł 1.07 %
17 Polsat2 6 261 617.50 zł 1.04 %
18 TVN Style 6 209 211.50 zł 1.03 %
19 Nick Jr 6 115 223.00 zł 1.02 %
20 TVP ABC 5 999 929.50 zł 1.00 %
  RAZEM 602 000 375.60 zł    

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

* - wydatki obejmują jedynie wspólne pasmo stacji regionalnych

powrót