Raport tygodniowy: 2011-11-06

Dane z okresu 31.10.2011 - 06.11.2011

Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+
(uniwers: 35 742 000, średnia wielkość próby: 4018).

Przeciętny Polak w wieku 4+ oglądał telewizję średnio 264 minut dziennie.

Top 10 - programy
Udziały procentowe typów programów w tygodniowych emisjach stacji telewizyjnych
TOP 20 Tygodniowe udziały stacji w oglądalności
Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory
Top 10 - brandy
TOP 20 Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na stacje


Top 10 - programy

 TYTUŁSTACJADATASTARTAMRx1000AMR%
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 20111101 20:40:50 7 147 20.00 %
2 FAKTY TVN 20111101 19:00:03 5 292 14.81 %
3 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 20111103 20:30:28 5 099 14.26 %
4 WIADOMOŚCI TVP1 20111101 19:30:04 5 058 14.15 %
5 TELEEXPRESS TVP1 20111101 17:00:05 4 892 13.69 %
6 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 20111104 20:07:44 4 733 13.24 %
7 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 20111105 20:00:01 4 725 13.22 %
8 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 20111106 19:55:03 4 643 12.99 %
9 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 20111101 20:06:59 4 439 12.42 %
10 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 20111106 17:30:13 4 428 12.39 %

AMR % - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako odsetek wszystkich badanych osób ); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu; ten wskaźnik zwyczajowo służy jako odpowiedź na pytanie: jaka była widownia ?

AMR x1000 - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu; ten wskaźnik zwyczajowo służy jako odpowiedź na pytanie: jaka była liczba widzów ?

powrót


Udziały procentowe typów programów w tygodniowych emisjach stacji telewizyjnych

 TVP1TVP2PolsatTVN7TVNTV4PulsTele5
REKLAMA - TELESPRZEDAŻ 17.45 % 15.87 % 19.71 % 23.16 % 22.81 % 18.92 % 17.04 % 32.28 %
TEATR - FILM 51.58 % 47.71 % 46.88 % 54.13 % 30.57 % 46.81 % 57.98 % 41.62 %
PROGRAMY ROZRYWKOWE 5.75 % 12.90 % 15.42 % 17.41 % 22.91 % 10.10 % 6.31 % 12.37 %
PROGRAMY MUZYCZNE 0.31 % 1.06 % 3.51 % x 0.04 % 2.05 % 4.74 % 1.19 %
PROGRAMY SPORTOWE 0.70 % 0.34 % 3.21 % x 0.19 % 3.33 % x 0.90 %
PROGRAMY POLITYCZNE - EKONOMICZNE - GOSPODARCZE - SPOŁECZNE 2.72 % 1.54 % 2.03 % x 5.79 % 9.46 % x 0.71 %
PROGRAMY INFORMACYJNE 7.46 % 8.36 % 5.40 % x 2.90 % 0.23 % 3.17 % x
PROGRAMY ARTYSTYCZNE - KULTURALNE 4.23 % 7.38 % 1.33 % 0.20 % 8.27 % x 7.34 % 0.65 %
PROGRAMY EDUKACYJNE - NAUKOWE - PORADNIKOWE 3.35 % 0.51 % 0.22 % 0.46 % 0.24 % 5.93 % x x
PROGRAMY RELIGIJNE 2.10 % 1.13 % x x x x x x
INNE PROGRAMY 4.34 % 3.20 % 2.27 % 4.64 % 6.29 % 3.19 % 3.43 % 10.28 %
TOTAL EMISJI HH:MM 162:09 157:27 166:04 168:00 167:45 166:06 168:00 168:00

powrót


TOP 20 Tygodniowe udziały stacji w oglądalności

 STACJASHR% 
1 TVN 16.39 %
2 TVP1 15.92 %
3 Polsat 14.47 %
4 TVP2 12.53 %
5 TVP INFO 4.02 %
6 TVN24 3.56 %
7 TV4 2.46 %
8 TVN7 2.21 %
9 PULS 2.18 %
10 Polsat2 1.31 %
11 Cartoon Network 0.93 %
12 Polsat News 0.93 %
13 Disney Channel 0.81 %
14 Discovery 0.78 %
15 Polsat Sport 0.67 %
16 AXN 0.66 %
17 Disney XD 0.66 %
18 MiniMini 0.60 %
19 TVP Polonia 0.60 %
20 TVN Turbo 0.53 %
  Inne 17.78 %

SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu; odpowiada na pytanie: jaki był udział w widowni telewizyjnej?

* - udział w rynku łączny TVP3 i wszystkich ośrodków regionalnych

powrót


Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory

SEKTORWYDATKIUDZIAŁ 
BUDOWNICTWO 1 562 113.00 zł 0.42 %
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI 11 308 894.30 zł 3.07 %
FINANSE 40 835 289.10 zł 11.09 %
INNE 762 870.00 zł 0.21 %
MARKETING 4 719 206.00 zł 1.28 %
MOTORYZACJA TRANSPORT 18 865 058.70 zł 5.12 %
ODZIEŻ OBUWIE 942 826.00 zł 0.26 %
PRODUKTY DLA DZIECI 21 275 350.50 zł 5.78 %
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT 2 498 394.00 zł 0.68 %
PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI 56 048 158.35 zł 15.22 %
PRZEMYSŁ x x  
ROLNICTWO OGRODNICTWO x x  
ROZRYWKA KULTURA 27 840 708.30 zł 7.56 %
SPRZEDAŻ 30 390 917.10 zł 8.25 %
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA 47 222 153.30 zł 12.82 %
TELEKOMUNIKACJA 29 110 373.40 zł 7.90 %
USŁUGI 6 542 576.50 zł 1.78 %
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA 8 713 982.90 zł 2.37 %
ŻYWNOŚĆ 59 622 596.60 zł 16.19 %
RAZEM 368 261 468.05 zł    

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

powrót


Top 10 - brandy

 BRANDWYDATKIUDZIAŁ 
1 CREDIT AGRICOLE 8 198 048 zł 2.23 %
2 TP SA 8 045 124 zł 2.18 %
3 ORANGE 6 954 774 zł 1.89 %
4 T-MOBILE 6 703 395 zł 1.82 %
5 LIDL 5 452 350 zł 1.48 %
6 LEGO 5 213 850 zł 1.42 %
7 PZU SA 4 465 501 zł 1.21 %
8 NUROFEN 4 104 816 zł 1.11 %
9 DOVE 3 824 986 zł 1.04 %
10 LOREAL 3 301 776 zł 0.90 %

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

powrót


TOP 20 Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na stacje

 STACJAWYDATKIUDZIAŁ 
1 TVN 75 668 525.00 zł 20.55 %
2 Polsat 61 502 385.00 zł 16.70 %
3 TVP1 40 013 070.00 zł 10.87 %
4 TVP2 31 629 090.00 zł 8.59 %
5 VIVA Polska 9 063 430.00 zł 2.46 %
6 TVN24 7 464 383.50 zł 2.03 %
7 TV4 7 425 502.50 zł 2.02 %
8 Comedy Central 6 794 965.00 zł 1.85 %
9 AXN 6 504 745.00 zł 1.77 %
10 National Geographic 5 275 680.00 zł 1.43 %
11 TVP INFO 4 503 645.00 zł 1.22 %
12 Disney XD 4 490 255.00 zł 1.22 %
13 Cartoon Network 4 416 500.00 zł 1.20 %
14 MTV Polska 4 344 915.00 zł 1.18 %
15 Nickelodeon 4 268 250.00 zł 1.16 %
16 Discovery 4 190 860.00 zł 1.14 %
17 PULS 4 082 005.00 zł 1.11 %
18 Polsat2 3 936 312.50 zł 1.07 %
19 TVN7 3 874 755.00 zł 1.05 %
20 TLC 3 863 220.00 zł 1.05 %
  RAZEM 368 261 468.05 zł    

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

* - wydatki obejmują jedynie wspólne pasmo stacji regionalnych

powrót