Raport tygodniowy: 2011-10-30

Dane z okresu 24.10.2011 - 30.10.2011

Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+
(uniwers: 35 742 000, średnia wielkość próby: 4029).

Przeciętny Polak w wieku 4+ oglądał telewizję średnio 242 minut dziennie.

Top 10 - programy
Udziały procentowe typów programów w tygodniowych emisjach stacji telewizyjnych
TOP 20 Tygodniowe udziały stacji w oglądalności
Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory
Top 10 - brandy
TOP 20 Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na stacje


Top 10 - programy

 TYTUŁSTACJADATASTARTAMRx1000AMR%
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 20111025 20:40:24 7 143 19.98 %
2 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 20111027 20:30:37 5 426 15.18 %
3 TELEEXPRESS TVP1 20111030 17:00:06 4 774 13.36 %
4 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 20111028 20:09:50 4 662 13.04 %
5 FAKTY TVN 20111027 19:00:04 4 542 12.71 %
6 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 20111024 20:04:58 4 446 12.44 %
7 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 20111030 19:57:28 4 439 12.42 %
8 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 20111029 20:00:12 4 435 12.41 %
9 TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ TVN 20111030 19:59:58 4 182 11.70 %
10 WIADOMOŚCI TVP1 20111024 19:30:07 4 182 11.70 %

AMR % - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako odsetek wszystkich badanych osób ); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu; ten wskaźnik zwyczajowo służy jako odpowiedź na pytanie: jaka była widownia ?

AMR x1000 - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu; ten wskaźnik zwyczajowo służy jako odpowiedź na pytanie: jaka była liczba widzów ?

powrót


Udziały procentowe typów programów w tygodniowych emisjach stacji telewizyjnych

 TVP1TVP2PolsatTVN7TVNTV4PulsTele5
REKLAMA - TELESPRZEDAŻ 20.20 % 18.77 % 20.49 % 25.51 % 24.94 % 19.02 % 20.33 % 34.26 %
TEATR - FILM 46.88 % 45.16 % 46.71 % 52.11 % 29.13 % 42.53 % 53.25 % 41.90 %
PROGRAMY ROZRYWKOWE 7.15 % 12.85 % 14.39 % 17.92 % 23.86 % 13.04 % 7.31 % 11.95 %
PROGRAMY MUZYCZNE 0.08 % 0.88 % 3.62 % x 0.20 % 2.49 % 5.07 % 1.19 %
PROGRAMY SPORTOWE 0.75 % 0.38 % 4.23 % x 0.18 % 1.93 % x x
PROGRAMY POLITYCZNE - EKONOMICZNE - GOSPODARCZE - SPOŁECZNE 3.25 % 1.28 % 1.86 % x 5.88 % 10.95 % x 0.88 %
PROGRAMY INFORMACYJNE 7.72 % 7.23 % 5.61 % x 2.91 % 0.14 % 2.46 % x
PROGRAMY ARTYSTYCZNE - KULTURALNE 4.76 % 9.17 % 0.47 % x 8.12 % x 8.73 % 1.07 %
PROGRAMY EDUKACYJNE - NAUKOWE - PORADNIKOWE 4.69 % 0.78 % x 0.47 % 0.23 % 6.38 % x x
PROGRAMY RELIGIJNE 1.34 % 0.55 % x x x x x x
INNE PROGRAMY 3.19 % 2.94 % 2.61 % 3.99 % 4.55 % 3.52 % 2.84 % 8.74 %
TOTAL EMISJI HH:MM 162:57 159:37 167:12 168:00 167:42 166:08 168:00 168:00

powrót


TOP 20 Tygodniowe udziały stacji w oglądalności

 STACJASHR% 
1 TVN 16.98 %
2 TVP1 15.63 %
3 Polsat 15.48 %
4 TVP2 12.34 %
5 TVP INFO 3.69 %
6 TVN24 3.16 %
7 TV4 2.57 %
8 TVN7 1.95 %
9 PULS 1.92 %
10 Polsat2 1.20 %
11 Cartoon Network 0.95 %
12 Eurosport 0.88 %
13 AXN 0.87 %
14 Disney Channel 0.77 %
15 Polsat News 0.74 %
16 Discovery 0.69 %
17 TVP Polonia 0.65 %
18 Polsat Sport 0.61 %
19 Disney XD 0.58 %
20 VIVA Polska 0.53 %
  Inne 17.81 %

SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu; odpowiada na pytanie: jaki był udział w widowni telewizyjnej?

* - udział w rynku łączny TVP3 i wszystkich ośrodków regionalnych

powrót


Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory

SEKTORWYDATKIUDZIAŁ 
BUDOWNICTWO 4 550.00 zł 0 %
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI 13 792 077.05 zł 3.45 %
FINANSE 51 913 500.90 zł 12.97 %
INNE 544 408.00 zł 0.14 %
MARKETING 6 619 710.00 zł 1.65 %
MOTORYZACJA TRANSPORT 22 966 830.40 zł 5.74 %
ODZIEŻ OBUWIE 981 499.00 zł 0.25 %
PRODUKTY DLA DZIECI 14 405 333.60 zł 3.60 %
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT 682 790.00 zł 0.17 %
PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI 60 425 124.90 zł 15.10 %
PRZEMYSŁ x x  
ROLNICTWO OGRODNICTWO 424 060.00 zł 0.11 %
ROZRYWKA KULTURA 29 132 882.10 zł 7.28 %
SPRZEDAŻ 26 072 954.60 zł 6.51 %
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA 46 689 423.60 zł 11.66 %
TELEKOMUNIKACJA 39 570 996.20 zł 9.89 %
USŁUGI 8 614 673.00 zł 2.15 %
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA 7 370 959.90 zł 1.84 %
ŻYWNOŚĆ 70 047 128.60 zł 17.50 %
RAZEM 400 258 901.85 zł    

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

powrót


Top 10 - brandy

 BRANDWYDATKIUDZIAŁ 
1 CREDIT AGRICOLE 12 338 516 zł 3.08 %
2 ORANGE 9 895 950 zł 2.47 %
3 LIDL 8 154 155 zł 2.04 %
4 T-MOBILE 6 391 775 zł 1.60 %
5 KNORR 5 988 127 zł 1.50 %
6 PKO BP 5 371 745 zł 1.34 %
7 NUROFEN 4 045 077 zł 1.01 %
8 NIVEA 4 012 724 zł 1 %
9 TP SA 3 864 988 zł 0.97 %
10 PLUS 3 735 006 zł 0.93 %

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

powrót


TOP 20 Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na stacje

 STACJAWYDATKIUDZIAŁ 
1 TVN 78 663 880.00 zł 19.65 %
2 Polsat 75 112 865.00 zł 18.77 %
3 TVP1 46 054 870.00 zł 11.51 %
4 TVP2 34 074 550.00 zł 8.51 %
5 VIVA Polska 12 737 730.00 zł 3.18 %
6 TVN24 8 014 347.50 zł 2.00 %
7 AXN 7 571 280.00 zł 1.89 %
8 Comedy Central 7 181 570.00 zł 1.79 %
9 TV4 7 143 035.00 zł 1.78 %
10 Disney Channel 6 206 660.00 zł 1.55 %
11 MTV Polska 5 783 600.00 zł 1.44 %
12 TVP INFO 4 733 705.00 zł 1.18 %
13 Disney XD 4 710 035.00 zł 1.18 %
14 PULS 4 227 610.00 zł 1.06 %
15 National Geographic 4 138 970.00 zł 1.03 %
16 TVN7 4 046 645.00 zł 1.01 %
17 Discovery 3 987 440.00 zł 1.00 %
18 Nickelodeon 3 643 690.00 zł 0.91 %
19 TLC 3 457 730.00 zł 0.86 %
20 Cartoon Network 3 128 320.00 zł 0.78 %
  RAZEM 400 258 901.85 zł    

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

* - wydatki obejmują jedynie wspólne pasmo stacji regionalnych

powrót