Raport tygodniowy: 2011-10-02

Dane z okresu 26.09.2011 - 02.10.2011

Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+
(uniwers: 35 742 000, średnia wielkość próby: 4054).

Przeciętny Polak w wieku 4+ oglądał telewizję średnio 215 minut dziennie.

Top 10 - programy
Udziały procentowe typów programów w tygodniowych emisjach stacji telewizyjnych
TOP 20 Tygodniowe udziały stacji w oglądalności
Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory
Top 10 - brandy
TOP 20 Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na stacje


Top 10 - programy

 TYTUŁSTACJADATASTARTAMRx1000AMR%
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 20110926 20:40:05 7 779 21.77 %
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 20110930 20:06:37 4 823 13.49 %
3 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 20110929 20:30:25 4 777 13.37 %
4 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 20111002 19:58:12 4 767 13.34 %
5 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 20111001 20:00:35 4 675 13.08 %
6 WIADOMOŚCI TVP1 20111002 19:30:06 4 512 12.63 %
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 20110927 20:05:02 4 472 12.51 %
8 FAKTY TVN 20111002 19:00:02 4 423 12.38 %
9 PROGNOZA POGODY TVP1 20111002 20:10:32 4 153 11.62 %
10 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 20110926 21:35:03 3 894 10.89 %

AMR % - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako odsetek wszystkich badanych osób ); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu; ten wskaźnik zwyczajowo służy jako odpowiedź na pytanie: jaka była widownia ?

AMR x1000 - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu; ten wskaźnik zwyczajowo służy jako odpowiedź na pytanie: jaka była liczba widzów ?

powrót


Udziały procentowe typów programów w tygodniowych emisjach stacji telewizyjnych

 TVP1TVP2PolsatTVN7TVNTV4PulsTele5
REKLAMA - TELESPRZEDAŻ 21.47 % 18.43 % 22.49 % 24.47 % 26.52 % 19.26 % 19.96 % 35.30 %
TEATR - FILM 47.31 % 45.44 % 46.82 % 53.22 % 29.06 % 41.44 % 54.26 % 41.13 %
PROGRAMY ROZRYWKOWE 4.31 % 11.77 % 12.98 % 18.13 % 22.89 % 12.59 % 5.83 % 8.54 %
PROGRAMY MUZYCZNE 0.05 % 0.48 % 4.11 % x x 2.50 % 6.54 % 1.19 %
PROGRAMY SPORTOWE 0.65 % 0.41 % 3.35 % x 0.20 % 4.88 % x x
PROGRAMY POLITYCZNE - EKONOMICZNE - GOSPODARCZE - SPOŁECZNE 5.20 % 4.28 % 1.96 % x 6.07 % 9.75 % x 0.83 %
PROGRAMY INFORMACYJNE 7.34 % 6.77 % 5.43 % x 2.82 % 0.13 % 2.12 % x
PROGRAMY ARTYSTYCZNE - KULTURALNE 4.87 % 8.82 % 0.44 % x 8.03 % x 7.59 % 0.95 %
PROGRAMY EDUKACYJNE - NAUKOWE - PORADNIKOWE 4.23 % 0.50 % 0.22 % 0.45 % 0.44 % 6.04 % x 2.55 %
PROGRAMY RELIGIJNE 1.79 % 0.50 % x x x x x x
INNE PROGRAMY 2.80 % 2.60 % 2.20 % 3.72 % 3.95 % 3.41 % 3.71 % 9.52 %
TOTAL EMISJI HH:MM 161:33 165:57 167:32 168:00 167:49 166:01 168:00 168:00

powrót


TOP 20 Tygodniowe udziały stacji w oglądalności

 STACJASHR% 
1 TVN 17.10 %
2 TVP1 15.72 %
3 Polsat 14.52 %
4 TVP2 12.67 %
5 TVP INFO 3.88 %
6 TVN24 3.18 %
7 TV4 2.35 %
8 TVN7 2.05 %
9 PULS 2.01 %
10 Polsat2 1.47 %
11 Polsat Sport 1.11 %
12 Cartoon Network 0.86 %
13 Disney Channel 0.84 %
14 AXN 0.73 %
15 Polsat News 0.71 %
16 Discovery 0.69 %
17 Disney XD 0.65 %
18 TVP Polonia 0.65 %
19 MiniMini 0.61 %
20 Nickelodeon 0.57 %
  Inne 17.63 %

SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu; odpowiada na pytanie: jaki był udział w widowni telewizyjnej?

* - udział w rynku łączny TVP3 i wszystkich ośrodków regionalnych

powrót


Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory

SEKTORWYDATKIUDZIAŁ 
BUDOWNICTWO 909 972.30 zł 0.25 %
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI 9 787 001.40 zł 2.65 %
FINANSE 30 530 539.80 zł 8.26 %
INNE 383 808.50 zł 0.10 %
MARKETING 6 712 981.90 zł 1.82 %
MOTORYZACJA TRANSPORT 18 863 738.80 zł 5.10 %
ODZIEŻ OBUWIE 4 751 783.60 zł 1.29 %
PRODUKTY DLA DZIECI 7 480 098.00 zł 2.02 %
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT 2 280 502.00 zł 0.62 %
PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI 49 235 073.20 zł 13.31 %
PRZEMYSŁ x x  
ROLNICTWO OGRODNICTWO 5 388.00 zł 0 %
ROZRYWKA KULTURA 22 415 600.90 zł 6.06 %
SPRZEDAŻ 18 883 218.10 zł 5.11 %
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA 32 226 861.30 zł 8.72 %
TELEKOMUNIKACJA 55 867 229.00 zł 15.11 %
USŁUGI 9 365 505.85 zł 2.53 %
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA 7 325 635.50 zł 1.98 %
ŻYWNOŚĆ 92 747 077.90 zł 25.08 %
RAZEM 369 772 016.05 zł    

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

powrót


Top 10 - brandy

 BRANDWYDATKIUDZIAŁ 
1 PLUS 14 861 438 zł 4.02 %
2 ORANGE 13 483 259 zł 3.65 %
3 T-MOBILE 10 031 365 zł 2.71 %
4 PLAY 8 605 731 zł 2.33 %
5 KNORR 5 488 763 zł 1.48 %
6 INTIMISSIMI 4 690 528 zł 1.27 %
7 ING BANK SLASKI 3 748 360 zł 1.01 %
8 CASTORAMA 3 614 078 zł 0.98 %
9 NIVEA 3 420 154 zł 0.92 %
10 WEDEL 3 376 420 zł 0.91 %

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

powrót


TOP 20 Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na stacje

 STACJAWYDATKIUDZIAŁ 
1 Polsat 72 653 935.00 zł 19.65 %
2 TVN 63 897 560.00 zł 17.28 %
3 TVP1 41 721 345.00 zł 11.28 %
4 TVP2 33 695 100.00 zł 9.11 %
5 VIVA Polska 11 799 580.00 zł 3.19 %
6 TV4 6 836 560.00 zł 1.85 %
7 AXN 6 710 085.00 zł 1.81 %
8 Comedy Central 6 644 510.00 zł 1.80 %
9 Discovery 6 056 230.00 zł 1.64 %
10 TVN24 5 977 544.50 zł 1.62 %
11 Disney Channel 5 350 155.50 zł 1.45 %
12 Disney XD 5 312 370.00 zł 1.44 %
13 TLC 4 709 820.00 zł 1.27 %
14 MTV Polska 4 365 530.00 zł 1.18 %
15 TVP INFO 4 127 780.00 zł 1.12 %
16 PULS 3 737 195.00 zł 1.01 %
17 National Geographic 3 727 330.00 zł 1.01 %
18 13th Street Universal 3 720 555.00 zł 1.01 %
19 TVN7 3 705 075.00 zł 1.00 %
20 Nickelodeon 3 140 740.00 zł 0.85 %
  RAZEM 369 772 016.05 zł    

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

* - wydatki obejmują jedynie wspólne pasmo stacji regionalnych

powrót