Raport tygodniowy: 2011-09-25

Dane z okresu 19.09.2011 - 25.09.2011

Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+
(uniwers: 35 742 000, średnia wielkość próby: 4055).

Przeciętny Polak w wieku 4+ oglądał telewizję średnio 221 minut dziennie.

Top 10 - programy
Udziały procentowe typów programów w tygodniowych emisjach stacji telewizyjnych
TOP 20 Tygodniowe udziały stacji w oglądalności
Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory
Top 10 - brandy
TOP 20 Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na stacje


Top 10 - programy

 TYTUŁSTACJADATASTARTAMRx1000AMR%
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ - /P/ TVP2 20110920 20:40:48 7 845 21.95 %
2 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ - /P/ TVP1 20110922 20:30:47 5 267 14.74 %
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ - /P/ TVP2 20110923 20:07:28 4 930 13.79 %
4 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ - /P/ TVN 20110924 19:58:59 4 669 13.06 %
5 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 20110925 19:58:00 4 657 13.03 %
6 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ - /P/ TVP2 20110920 20:05:35 4 592 12.85 %
7 WIADOMOŚCI TVP1 20110919 19:30:05 4 413 12.35 %
8 FAKTY TVN 20110922 19:00:03 4 314 12.07 %
9 TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ - 13 EDYCJA /P/ TVN 20110925 20:00:14 4 120 11.53 %
10 PROGNOZA POGODY TVP1 20110925 20:11:46 3 819 10.68 %

AMR % - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako odsetek wszystkich badanych osób ); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu; ten wskaźnik zwyczajowo służy jako odpowiedź na pytanie: jaka była widownia ?

AMR x1000 - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu; ten wskaźnik zwyczajowo służy jako odpowiedź na pytanie: jaka była liczba widzów ?

powrót


Udziały procentowe typów programów w tygodniowych emisjach stacji telewizyjnych

Reklama - telesprzedaż21,09%19,41%22,39%24,46%26,18%19,40%20,34%35,04%
TEATR - FILM 46.70 % 44.04 % 45.50 % 53.06 % 30.05 % 44.24 % 54.76 % 41.44 %
PROGRAMY ROZRYWKOWE 5.26 % 12.25 % 12.75 % 18.29 % 22.35 % 12.33 % 6.55 % 8.49 %
PROGRAMY MUZYCZNE 0.09 % 1.10 % 4.34 % x x 2.49 % 5.59 % 1.19 %
PROGRAMY SPORTOWE 0.71 % 1.36 % 5.08 % x 0.18 % 1.93 % x x
PROGRAMY POLITYCZNE - EKONOMICZNE - GOSPODARCZE - SPOłECZNE 4.32 % 1.91 % 1.90 % x 5.81 % 11.09 % x 0.80 %
PROGRAMY INFORMACYJNE 7.69 % 7.02 % 5.21 % x 3.04 % 0.13 % 2.98 % x
PROGRAMY ARTYSTYCZNE - KULTURALNE 5.40 % 8.65 % 0.42 % x 7.92 % x 6.85 % 0.95 %
PROGRAMY EDUKACYJNE - NAUKOWE - PORADNIKOWE 4.21 % 0.50 % 0.22 % 0.47 % 0.22 % 5.48 % x 1.91 %
PROGRAMY RELIGIJNE 1.90 % 1.19 % x x x x x x
INNE PROGRAMY 2.63 % 2.57 % 2.20 % 3.71 % 4.25 % 2.91 % 2.93 % 10.17 %
TOTAL EMISJI HH:MM 161:22 164:50 167:30 168:00 167:31 166:39 168:00 168:00

powrót


TOP 20 Tygodniowe udziały stacji w oglądalności

 STACJASHR% 
1 TVN 17.73 %
2 TVP1 15.57 %
3 Polsat 14.89 %
4 TVP2 12.76 %
5 TVP INFO 3.82 %
6 TVN24 3.06 %
7 TV4 2.18 %
8 PULS 2.11 %
9 TVN7 2.04 %
10 Polsat2 1.50 %
11 Cartoon Network 0.76 %
12 Discovery 0.75 %
13 Disney Channel 0.74 %
14 Polsat News 0.69 %
15 MiniMini 0.68 %
16 Disney XD 0.67 %
17 TVP Polonia 0.65 %
18 Polsat Sport 0.62 %
19 Nickelodeon 0.56 %
20 VIVA Polska 0.54 %
  Inne 17.68 %

SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu; odpowiada na pytanie: jaki był udział w widowni telewizyjnej?

* - udział w rynku łączny TVP3 i wszystkich ośrodków regionalnych

powrót


Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory

SEKTORWYDATKIUDZIAŁ 
BUDOWNICTWO 2 082 565.50 zł 0.59 %
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI 8 665 247.85 zł 2.44 %
FINANSE 28 772 971.30 zł 8.12 %
INNE 663 315.00 zł 0.19 %
MARKETING 6 304 644.90 zł 1.78 %
MOTORYZACJA TRANSPORT 20 372 625.80 zł 5.75 %
ODZIEŻ OBUWIE 856 833.30 zł 0.24 %
PRODUKTY DLA DZIECI 9 528 889.10 zł 2.69 %
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT 2 002 908.00 zł 0.57 %
PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI 55 521 864.80 zł 15.66 %
PRZEMYSŁ x x  
ROLNICTWO OGRODNICTWO 926 484.00 zł 0.26 %
ROZRYWKA KULTURA 25 907 610.40 zł 7.31 %
SPRZEDAŻ 17 708 611.70 zł 5 %
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA 29 251 156.05 zł 8.25 %
TELEKOMUNIKACJA 44 032 140.00 zł 12.42 %
USŁUGI 7 115 500.65 zł 2.01 %
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA 6 605 793.20 zł 1.86 %
ŻYWNOŚĆ 88 174 622.90 zł 24.87 %
RAZEM 354 493 784.45 zł    

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

powrót


Top 10 - brandy

 BRANDWYDATKIUDZIAŁ 
1 PLUS 11 552 790 zł 3.26 %
2 ORANGE 10 947 530 zł 3.09 %
3 PLAY 8 818 617 zł 2.49 %
4 T-MOBILE 7 314 030 zł 2.06 %
5 NIVEA OD 2005 5 281 830 zł 1.49 %
6 KNORR OD 2001 3 581 554 zł 1.01 %
7 NESTLE 2 962 325 zł 0.84 %
8 ING BANK SLASKI 2 951 158 zł 0.83 %
9 CYFROWY POLSAT 2 775 679 zł 0.78 %
10 MILLENNIUM OD 2003 2 752 440 zł 0.78 %

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

powrót


TOP 20 Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na stacje

 STACJAWYDATKIUDZIAŁ 
1 Polsat 69 178 895.00 zł 19.51 %
2 TVN 59 115 580.00 zł 16.68 %
3 TVP1 40 122 485.00 zł 11.32 %
4 TVP2 32 371 860.00 zł 9.13 %
5 VIVA Polska 10 707 565.00 zł 3.02 %
6 TV4 7 046 890.00 zł 1.99 %
7 AXN 6 236 770.00 zł 1.76 %
8 Comedy Central 6 071 310.00 zł 1.71 %
9 Disney XD 5 984 195.00 zł 1.69 %
10 Discovery 5 832 480.00 zł 1.65 %
11 TVN24 5 753 157.00 zł 1.62 %
12 TLC 4 771 870.00 zł 1.35 %
13 Disney Channel 4 676 017.50 zł 1.32 %
14 TVP INFO 4 222 770.00 zł 1.19 %
15 13th Street Universal 3 887 385.00 zł 1.10 %
16 National Geographic 3 734 970.00 zł 1.05 %
17 PULS 3 649 935.00 zł 1.03 %
18 MTV Polska 3 487 870.00 zł 0.98 %
19 Nickelodeon 3 371 120.00 zł 0.95 %
20 TVN7 3 229 585.00 zł 0.91 %
  RAZEM 354 493 784.45 zł    

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

* - wydatki obejmują jedynie wspólne pasmo stacji regionalnych

powrót