Raport tygodniowy: 2011-09-18

Dane z okresu 12.09.2011 - 18.09.2011

Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+
(uniwers: 35 742 000, średnia wielkość próby: 4030).

Przeciętny Polak w wieku 4+ oglądał telewizję średnio 216 minut dziennie.

Top 10 - programy
Udziały procentowe typów programów w tygodniowych emisjach stacji telewizyjnych
TOP 20 Tygodniowe udziały stacji w oglądalności
Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory
Top 10 - brandy
TOP 20 Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na stacje


Top 10 - programy

 TYTUŁSTACJADATASTARTAMRx1000AMR%
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 20110912 20:40:57 7 468 20.90 %
2 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 20110915 20:32:33 5 021 14.05 %
3 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 20110918 19:57:40 4 467 12.50 %
4 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 20110912 20:05:24 4 466 12.50 %
5 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 20110916 20:05:53 4 402 12.31 %
6 FAKTY TVN 20110912 19:00:02 4 161 11.64 %
7 TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ TVN 20110918 19:59:33 3 961 11.08 %
8 WIADOMOŚCI TVP1 20110912 19:30:05 3 909 10.94 %
9 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 20110917 20:00:02 3 820 10.69 %
10 TELEEXPRESS TVP1 20110918 17:00:08 3 700 10.35 %

AMR % - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako odsetek wszystkich badanych osób ); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu; ten wskaźnik zwyczajowo służy jako odpowiedź na pytanie: jaka była widownia ?

AMR x1000 - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu; ten wskaźnik zwyczajowo służy jako odpowiedź na pytanie: jaka była liczba widzów ?

powrót


Udziały procentowe typów programów w tygodniowych emisjach stacji telewizyjnych

 TVP1TVP2PolsatTVN7TVNTV4PulsTele5
REKLAMA - TELESPRZEDAŻ 20.93 % 19.53 % 22.17 % 24.11 % 25.89 % 19.43 % 20.19 % 34.91 %
TEATR - FILM 48.80 % 47.93 % 45.56 % 52.51 % 30.05 % 42.72 % 54.00 % 42.51 %
PROGRAMY ROZRYWKOWE 4.90 % 11.84 % 11.25 % 19.12 % 22.45 % 11.87 % 7.59 % 8.39 %
PROGRAMY MUZYCZNE 0.03 % 1.60 % 3.49 % x x 2.53 % 4.89 % 1.19 %
PROGRAMY SPORTOWE 0.79 % 0.33 % 8.01 % x 0.19 % 4.54 % x x
PROGRAMY POLITYCZNE - EKONOMICZNE - GOSPODARCZE - SPOŁECZNE 3.23 % 1.23 % 2.19 % x 5.73 % 10.29 % x 0.83 %
PROGRAMY INFORMACYJNE 7.81 % 7.94 % 4.89 % 0.02 % 2.93 % 0.27 % 2.97 % x
PROGRAMY ARTYSTYCZNE - KULTURALNE 4.71 % 5.78 % x x 8.09 % x 7.26 % 0.99 %
PROGRAMY EDUKACYJNE - NAUKOWE - PORADNIKOWE 4.28 % 0.75 % 0.23 % 0.48 % 0.22 % 5.53 % x 1.64 %
PROGRAMY RELIGIJNE 1.37 % 0.31 % x x x x x x
INNE PROGRAMY 3.16 % 2.76 % 2.21 % 3.77 % 4.45 % 2.83 % 3.10 % 9.53 %
TOTAL EMISJI HH:MM 160:25 165:02 162:41 168:00 167:48 161:33 168:00 168:00

powrót


TOP 20 Tygodniowe udziały stacji w oglądalności

 STACJASHR% 
1 TVN 16.80 %
2 TVP1 15.48 %
3 Polsat 14.20 %
4 TVP2 13.00 %
5 TVP INFO 4.06 %
6 TVN24 2.81 %
7 TV4 2.55 %
8 PULS 2.02 %
9 TVN7 2.00 %
10 Polsat2 1.61 %
11 Polsat Sport 1.57 %
12 Disney Channel 0.87 %
13 Disney XD 0.78 %
14 Cartoon Network 0.75 %
15 TVP Polonia 0.72 %
16 Discovery 0.72 %
17 Polsat News 0.68 %
18 MiniMini 0.64 %
19 VIVA Polska 0.56 %
20 AXN 0.55 %
  Inne 17.63 %

SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu; odpowiada na pytanie: jaki był udział w widowni telewizyjnej?

* - udział w rynku łączny TVP3 i wszystkich ośrodków regionalnych

powrót


Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory

SEKTORWYDATKIUDZIAŁ 
BUDOWNICTWO 1 472 237.40 zł 0.42 %
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI 9 601 937.00 zł 2.72 %
FINANSE 26 011 201.20 zł 7.36 %
INNE 682 529.00 zł 0.19 %
MARKETING 8 055 070.90 zł 2.28 %
MOTORYZACJA TRANSPORT 20 145 106.70 zł 5.70 %
ODZIEŻ OBUWIE 1 720 961.30 zł 0.49 %
PRODUKTY DLA DZIECI 10 011 076.00 zł 2.83 %
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT 2 660 796.30 zł 0.75 %
PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI 46 034 756.80 zł 13.03 %
PRZEMYSŁ x x  
ROLNICTWO OGRODNICTWO 1 497 737.00 zł 0.42 %
ROZRYWKA KULTURA 27 115 815.40 zł 7.68 %
SPRZEDAŻ 21 153 936.80 zł 5.99 %
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA 34 526 012.00 zł 9.77 %
TELEKOMUNIKACJA 45 052 804.00 zł 12.75 %
USŁUGI 5 177 280.75 zł 1.47 %
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA 6 096 768.20 zł 1.73 %
ŻYWNOŚĆ 86 203 680.80 zł 24.41 %
RAZEM 353 219 707.55 zł    

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

powrót


Top 10 - brandy

 BRANDWYDATKIUDZIAŁ 
1 ORANGE 12 974 205 zł 3.67 %
2 PLUS 11 462 087 zł 3.25 %
3 T-MOBILE 7 818 381 zł 2.21 %
4 PLAY 7 537 970 zł 2.13 %
5 NIVEA 7 064 006 zł 2 %
6 KNORR 3 705 880 zł 1.05 %
7 CASTORAMA 3 586 017 zł 1.02 %
8 KAPITAL LUDZKI 3 340 319 zł 0.95 %
9 CYFROWY POLSAT 3 225 599 zł 0.91 %
10 CITROEN 3 144 546 zł 0.89 %

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

powrót


TOP 20 Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na stacje

 STACJAWYDATKIUDZIAŁ 
1 Polsat 68 926 505.00 zł 19.51 %
2 TVN 59 030 170.00 zł 16.71 %
3 TVP1 39 970 815.00 zł 11.32 %
4 TVP2 32 605 515.00 zł 9.23 %
5 VIVA Polska 10 783 060.00 zł 3.05 %
6 TV4 7 324 047.50 zł 2.07 %
7 Comedy Central 6 172 995.00 zł 1.75 %
8 TVN24 6 009 204.00 zł 1.70 %
9 Discovery 5 954 190.00 zł 1.69 %
10 AXN 5 925 860.00 zł 1.68 %
11 Disney XD 5 139 590.00 zł 1.46 %
12 TLC 4 743 510.00 zł 1.34 %
13 Disney Channel 4 554 446.50 zł 1.29 %
14 TVP INFO 4 357 140.00 zł 1.23 %
15 13th Street Universal 3 927 060.00 zł 1.11 %
16 National Geographic 3 735 825.00 zł 1.06 %
17 PULS 3 548 885.00 zł 1.00 %
18 MTV Polska 3 492 655.00 zł 0.99 %
19 Nickelodeon 3 369 200.00 zł 0.95 %
20 Discovery Science 3 187 045.00 zł 0.90 %
  RAZEM 353 219 707.55 zł    

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

* - wydatki obejmują jedynie wspólne pasmo stacji regionalnych

powrót