Raport tygodniowy: 2011-09-04

Dane z okresu 29.08.2011 - 04.09.2011

Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+
(uniwers: 35 742 000, średnia wielkość próby: 3942).

Przeciętny Polak w wieku 4+ oglądał telewizję średnio 205 minut dziennie.

Top 10 - programy
Udziały procentowe typów programów w tygodniowych emisjach stacji telewizyjnych
TOP 20 Tygodniowe udziały stacji w oglądalności
Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory
Top 10 - brandy
TOP 20 Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na stacje


Top 10 - programy

 TYTUŁSTACJADATASTARTAMRx1000AMR%
1 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 20110901 20:27:19 4 336 12.13 %
2 TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ TVN 20110904 20:00:16 4 286 11.99 %
3 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 20110829 20:00:59 4 046 11.32 %
4 ŻYCIE NAD ROZLEWISKIEM /SER.OBYCZ.POL./ TVP1 20110904 20:24:30 3 907 10.93 %
5 DROGA DO EURO 2012 /KRONIKA/ TVP1 20110904 20:04:45 3 835 10.73 %
6 PROGNOZA POGODY TVP1 20110901 20:13:49 3 832 10.72 %
7 WIADOMOŚCI TVP1 20110904 19:30:15 3 824 10.70 %
8 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 20110903 20:00:41 3 724 10.42 %
9 TELEEXPRESS TVP1 20110904 17:00:07 3 662 10.25 %
10 MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA /PROGR.ROZR.POL./ Polsat 20110904 20:05:04 3 509 9.82 %

AMR % - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako odsetek wszystkich badanych osób ); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu; ten wskaźnik zwyczajowo służy jako odpowiedź na pytanie: jaka była widownia ?

AMR x1000 - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu; ten wskaźnik zwyczajowo służy jako odpowiedź na pytanie: jaka była liczba widzów ?

powrót


Udziały procentowe typów programów w tygodniowych emisjach stacji telewizyjnych

 TVP1TVP2PolsatTVN7TVNTV4PulsTele5
REKLAMA - TELESPRZEDAŻ 20.59 % 18.40 % 19.42 % 22.54 % 25.61 % 13.38 % 18.75 % 35.16 %
TEATR - FILM 51.24 % 47.44 % 50.18 % 48.78 % 33.61 % 42.54 % 57.30 % 42.51 %
PROGRAMY ROZRYWKOWE 1.24 % 9.50 % 11.94 % 23.74 % 24.32 % 11.42 % 16.96 % 8.80 %
PROGRAMY MUZYCZNE 1.56 % 2.64 % 3.82 % x x 5.00 % x 1.19 %
PROGRAMY SPORTOWE 5.55 % 7.85 % 2.53 % x 1.04 % 0.94 % 0.42 % x
PROGRAMY POLITYCZNE - EKONOMICZNE - GOSPODARCZE - SPOŁECZNE 2.69 % 0.11 % 2.02 % x 5.68 % 11.85 % x 0.84 %
PROGRAMY INFORMACYJNE 5.70 % 3.91 % 5.78 % 0.41 % 2.55 % 0.40 % 0.97 % x
PROGRAMY ARTYSTYCZNE - KULTURALNE 4.89 % 5.51 % 1.09 % x 2.82 % x x 0.10 %
PROGRAMY EDUKACYJNE - NAUKOWE - PORADNIKOWE 1.90 % 0.50 % 0.22 % 0.47 % x 10.12 % 0.91 % 2.92 %
PROGRAMY RELIGIJNE 2.17 % 0.30 % x x x x x x
INNE PROGRAMY 2.47 % 3.83 % 3.00 % 4.07 % 4.36 % 4.36 % 4.70 % 8.47 %
TOTAL EMISJI HH:MM 162:28 164:12 165:38 168:00 167:31 165:39 168:00 168:00

powrót


TOP 20 Tygodniowe udziały stacji w oglądalności

 STACJASHR% 
1 TVP1 15.43 %
2 Polsat 15.34 %
3 TVN 14.94 %
4 TVP2 10.34 %
5 TVP INFO 4.93 %
6 TVN24 3.63 %
7 TV4 2.49 %
8 TVN7 1.88 %
9 PULS 1.74 %
10 Polsat2 1.54 %
11 Disney Channel 1.24 %
12 Eurosport 1.08 %
13 Disney XD 1.02 %
14 Polsat News 0.92 %
15 Cartoon Network 0.77 %
16 MiniMini 0.75 %
17 Discovery 0.74 %
18 National Geographic 0.69 %
19 TVP Polonia 0.68 %
20 Nickelodeon 0.67 %
  Inne 19.18 %

SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu; odpowiada na pytanie: jaki był udział w widowni telewizyjnej?

* - udział w rynku łączny TVP3 i wszystkich ośrodków regionalnych

powrót


Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory

SEKTORWYDATKIUDZIAŁ 
BUDOWNICTWO 673 211.30 zł 0.24 %
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI 9 921 974.30 zł 3.55 %
FINANSE 18 600 995.40 zł 6.65 %
INNE 262 330.50 zł 0.09 %
MARKETING 2 536 029.20 zł 0.91 %
MOTORYZACJA TRANSPORT 9 534 917.80 zł 3.41 %
ODZIEŻ OBUWIE 975 168.00 zł 0.35 %
PRODUKTY DLA DZIECI 10 467 493.60 zł 3.74 %
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT 3 011 778.20 zł 1.08 %
PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI 22 808 650.90 zł 8.15 %
PRZEMYSŁ 9 800.00 zł 0 %
ROLNICTWO OGRODNICTWO 10 396.80 zł 0 %
ROZRYWKA KULTURA 24 034 442.30 zł 8.59 %
SPRZEDAŻ 20 240 403.90 zł 7.23 %
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA 37 956 505.30 zł 13.56 %
TELEKOMUNIKACJA 35 351 409.10 zł 12.63 %
USŁUGI 5 927 116.30 zł 2.12 %
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA 2 981 885.50 zł 1.07 %
ŻYWNOŚĆ 74 515 202.30 zł 26.63 %
RAZEM 279 819 710.70 zł    

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

powrót


Top 10 - brandy

 BRANDWYDATKIUDZIAŁ 
1 PLAY 8 876 223 zł 3.17 %
2 T-MOBILE 8 291 080 zł 2.96 %
3 ORANGE 7 602 873 zł 2.72 %
4 NIVEA 6 278 038 zł 2.24 %
5 CISOWIANKA 4 977 950 zł 1.78 %
6 PLUS 4 863 213 zł 1.74 %
7 BIEDRONKA 3 708 698 zł 1.33 %
8 LOREAL 3 092 918 zł 1.11 %
9 NESTLE 2 569 555 zł 0.92 %
10 LIDL 2 566 884 zł 0.92 %

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

powrót


TOP 20 Tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na stacje

 STACJAWYDATKIUDZIAŁ 
1 Polsat 52 465 955.00 zł 18.75 %
2 TVN 47 418 650.00 zł 16.95 %
3 TVP1 32 897 270.00 zł 11.76 %
4 TVP2 21 638 610.00 zł 7.73 %
5 VIVA Polska 8 588 105.00 zł 3.07 %
6 Discovery 5 514 810.00 zł 1.97 %
7 TV4 5 012 655.00 zł 1.79 %
8 AXN 5 002 295.00 zł 1.79 %
9 Comedy Central 4 994 925.00 zł 1.79 %
10 TVN24 4 972 298.50 zł 1.78 %
11 TLC 4 558 970.00 zł 1.63 %
12 Cartoon Network 3 933 010.00 zł 1.41 %
13 TVP INFO 3 815 015.00 zł 1.36 %
14 Disney XD 3 528 835.00 zł 1.26 %
15 National Geographic 3 236 000.00 zł 1.16 %
16 Disney Channel 3 082 308.00 zł 1.10 %
17 13th Street Universal 3 019 505.00 zł 1.08 %
18 PULS 2 950 225.00 zł 1.05 %
19 Discovery Science 2 894 255.00 zł 1.03 %
20 Discovery World 2 808 885.00 zł 1.00 %
  RAZEM 279 819 710.70 zł    

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

* - wydatki obejmują jedynie wspólne pasmo stacji regionalnych

powrót